Pari aloittelijan kymysystä.. 1. Oon polttanut nerolla muutaman dvd:n ja on ollut kokeeks "data verification" päällä, n. joka toinen kerta valittaa että tiedostot eivät ole samanlaisia, pitäiskö huolestua? 2. Kauanko täyden dvd:n polton pitäisi kestää 4x:llä? (1/2h?) 3. Haittaako esim kazaan ja norttonin päälläolo polttamista? 4. Pitäisikö pystyä mun kokoonpanolla polttamaan 1x:llä? kone on 2ghz amd, 512mb, nec 1300a, uusimman firmwaren päivitin, mut sekään ei auttanut tuohon verification hommaan.. Nero on versio 6302 muistaakseni.. Ja aihiot on ollu Princon dvd-r 1-4x, joita oon polttanut 2x:llä..
1. Ei pidä 2. Jos kaikki menee putkeen (puskuri muisti ei tyhjene) niin poltto kestää 15min. 3. Kazaa haittaa jo olemassa olollaan. Viruksia täynnä koko p*ska. Ja ohjelmia saa olla päällä. Esim. norton ei haittaa. 4. Ei välttämättä.
1. Jos poltetut levyt eivät toimi, niin silloin on syytä huolestua. Kannattaa myös kokeilla erimerkkisiä levyjä. Levymerkeissä on suuria eroja, toiset ovat hyviä ja toisilla ei tee yhtään mitään. 2. Taitaa olla varttitunninluokkaa mitä tuo 4x nopeudella poltto kestää. 3. Ei pitäisi haitata, mutta jos ongelmia esiintyy, niin sammuta polton ajaksi. 4. Riippuu levyistä/asemasi firmwaresta. Mitään yleispätevää sääntöä ei ole.