dvd:n poltto ei onnistu

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi heippa1 03.06.2004.

1. heippa1

heippa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olen kokeillut poltella esim jotain leffaa apuna on ollut tuo dvd shrink sillä olen tehnyt sen backupin ja nerolla polta se tekee imagren sit polttanut sen levylle vaan ei toimi koneessa saatika koti soittimessa.
    missä vika kysyy epätietoinen.

2.  
  3. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HUH!

Ainakin itselläni tuo DVD Shrink tekee haluttuun hakemistoon VIDEO_TS (ja AUDIO_TS) hakemistot joihin se sitten tumppaa VOB/IFO/BUP tiedostot. Kun homma on valmis avaan NEROn (6 versio) valitsen "DVD Video" pohjan (template) avautuvasta ikkunasta ja klikkaan NEW.

Nyt avautuvassa ikkunassa vasemmalla on levylle tuleva hakemistorakenne ja sinne VIDEO_TS hakemistoon (joka loistaa punaisella) raahaan kiintolevyn VIDEO_TS hakemistosta kamat. Poltto päälle siitä tulitikusta ja polton loputtua DVD-aihio pöytäsoittimeen ja homma pelaa.

Eli siis tuo sinun periaatteesi näyttää hiukan erilaiselta kuin minun.

4. 1mikakyt

1mikakyt Guest

Yleensä kaikki softa dvd to dvd copy on onnistunut pieniä poikkeukksia lukien liittyen levyyn dvd x expressillä jota kuitenkin suosittelen myös tekstityksellä.

5. heippa1

heippa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitos kiitos kaikille olin mokaillut vain itse nyt onnistuu kun päivitin neron....

Jaa tämä sivu