Hei olen saanut yhden DVD:n, (DVD-R) ja sitten on CD-R, joissa molemmissa pitäisi olla joku katsottava filmi. Miten niitä pääsee katselemaan tietokoneella? Minulla on windows ME ja sain jostain winDVD suite, mutta en tiedä onko siitä apua, henkilö sanoi, että pitää ladata, mutta mikä niistä ladataan ja toisaalta sanotaan tietokoneen pitää olla 2000 tai xp. Minulla ei ole mitään ulkoista DVD soitinta. Löysin jostain myös sellaisen tiedon,että mahdollisesti pitäisi ladata tietokoneelle jotain www.eugene7777.tripod.com/dvdplayer.htm, mutta en ole uskaltanut ryhtyä moiseen, kun usein menee pieleen nämä itse etsityt tiedot, jos ei ole samanlainen tietokone. Kiitti. Didi Annapurna
Siis jos CD/DVD asemasi ottaa levysi vastaan, niin ihan windows media playerillä päästään leffojen katsomisessa alkuun. =)
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/media_player_classic.cfm Suosittelen tuota ohjelmaa. Levy kelkkaan ja File > Open DVD
Kiitoksia neuvoista. Ei se kuitenkaan ihan niin helposti sujunut meikäläisellä. Eli kun tallensin sen mediaplayer classic, niin kysyttiin missä sovellutuksessa halutaan avata, joten en tiedä mitä sen kanssa tehdään? Sitten kuitenkin löysin searchin kautta sen mediaplayerin vissiin, mutta kun laitan tiedosto ja sitten avaa niin ei siellä ole vaihtoehtoa DVD, vaikka laitoin sen DVD:n kelkkaan. Tarkoittaako se sitä, ettei se sittenkään pysty tunnistamaan sitä DVD:tä tai avaamaan vai mistä se DVD vaihtoehto pitäisi löytyä avattavaksi? Didi Annapurna
Media Player Classic ja Windows media player ovat eri soittimet. Ja tuo "missä sovellutuksessa halutaan avata" johtunee varmaan siitä ettei tiedostoa ole purettu, vaan se on edelleen esim. zip tai 7z paketissa.