Eli asensin pioneerin 105 polttavan koneeseeni tein varmuuskopiota leffasta dvdShrinkillä ja kaikki meni hyvin. piti poltaa valmis tuotos dvd-R levylle, mutta vanha nero ei sitä osannu tehdä joten asensin uuden neron koneelle ja poltto onnistui mainiosti, mutta sitten alkoivat ongelmat DVDShrinkillä tulee virheilmoitus "failed to read from ASPI device. The reason is : Unknown". Eli missä vika?
Mulla oli sama ongelma smart ripperin kanssa. kokeilin asennella aspi ajureita mutta ei auttanut. Ongelma ratkesi kun asensin lg aseman mukana tulleen powerdvd ohjelmiston. ohjelma asentaa ilmeisesti jotain ajureita. Ei välttämättä kovin ammattimainen tapa korjata tuota ongelmaa mutta toimi omalla kohdallani.
mikähän ohjelma pitäis mun asentaa kun mun pioneerin 105:ssa ei tullu mitään ohjelmia? Auttaisko sama ohjelma?
tuo Smartripper ongelma ratkes mulla kun asensin http://www.dvd2dvd.org ja vasemmasta reunasta "Aspi Drivers for Win Xp" paketin. Kannattaa lukea se readme file eka, ohjelma ilmoitti et konees on vanhat tiedostot ja korvasi ne uudemmilla, voisi auttaa caesar75 sun ongelmaas kans
päivitin firmwaren ja asensin ASPI ajurit, mut ei toiminu. Asensin myös powerDVD ohjelman mutta sekin antaa jotain häiriötä eikä suostu toimimaan
power dvd anto jotain hardware erroria. Asensin myös primoDVD ohjelman ja se herjas alkuun että mitään sen tukemaa asemaa ei ole asennettu
viittais vähän sellaseen et käyttiksessä/koneessa on vähän vikaa... asennappa wintoosa uuestaan ja ehkä biosin päivityskin saattais auttaa, vaikee kuitenkaan sanoo et jompikumpi noista varmasti auttais...
nyt sain homman toimimaan kun otin lukevan DVD aseman irti koneesta ja jätin pelkän polttavan koneeseen ja asensin uusimman shrinkin eli 3.0 betan.Nyt pitää viä kokeilla kummasta se vika johtui.