DVD:lle poltto

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Makepoju 01.01.2010.

1. Makepoju

Makepoju Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Hyvää Uutta vuotta kaikille ! Mulla on semmonen ongelma kun olen netistä imuroinut elokuvia suurin osa avi.muodossa, niin haluaisin tietää hyvän ohjelman jolla voisin ne ellut polttaa levylle sekä kääntää ne esim.mp3 muotoon. Mun cd-soitin on vähän nirso eikä se suostu pelaamaan kuin mp3 ja video muodoissa olevien tiedostojen kanssa(voi olla jotain muutakin mitä toistaa mutta avi. ei ainakaan kelpaa).Ja täytyykö siinä poltettavassa kansiossa olla myös textitys-tiedosto,itse kun katon elluja koneella niin haen Bs-playerilla aina textit.
    t:eläkeläinen

2.  
  3. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Eläkeläinen? Ei millään pahalla, mutta tekstistäsi päätellen veikkaisin murrosikäiseksi.

Miksi haluasit kääntää elokuvat mp3 musiikiksi?
    Miksi yrität toistaa elokuvia CD-soittimella?

Jos tarkoitus on katsoa elokuvia DVD soittimella niin helpoin olisi jos soitin tukisi DivX leffoja. Ei tarvitsisi kuin konvertoida ei-mpeg4 leffat divx muotoon.
    Jos DVD soitin ei tue mitään erikoisia formaatteja niin videot pitää konvertoida DVD muotoon. Katso oppaat osiosta divx -> DVD opasta.

4. select10

select10 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vielä yksinkertaisuudessaan minua askarruttaa:
    On 1) tallentava digiboxi (Maximum 8000)
    2) siirrettävä ulkoinen kovalevy (usb)
    3) tietokoneessa (XP) polttava DVD-asema
    4) xvid DVD-soitin (Procaster 004)

Nyt haluaisin joitain elokuvia ja lastenohjelmia polttaa DVD:lle. Mitä pitää tehdä ja millä ohjelmilla, jotta saan .ts -tiedostot näkymään DVD-soittimella. Haluan ne DVD:lle, jotta voin katsoa olkkarissa...
    Oikeasti haluaisin yksinkertaisia vinkkejä, kiitos.

5. vps358

vps358 Active member

Kiitokset:
    238
    Pisteet:
    93
    Imaista ne koneelle, demixuxata ProjectX:llä, authoroida jollain sopivalla ohjelmalla ja polttaa tuotos dvd:lle.
    Oma ketju Topparista dvd:lle:
    1.) Imaisu t-koneelle altairilla
    2.) Mainosten leikkuu Mpg2cut:lla
    3.) Demuxaus projectX:llä
    4.) Tuotosten authorointi Rejig:llä
    5.) Poltto dvd:lle DVD Shrink:llä

Tiedän, moni sanoo, ompas monimutkainen, mutta tuohon olen tottunut ja se toimii!

T: Vesku

6. pentsu

pentsu Active member

Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Toimii, mutta mä suoraviivaistasin tota vähän.

-Mainokset kannattaa poistaa projectx käsittelyn yhteydessä. Projectx selviää siitä loistavasti

-Demuxaus on turhaa, jos tekstit ovat kiinteät tai tekstejä ei tarvitse (esim. puhe suomeksi). Tuolloin siis kannattaa tehdä muunnos M2P muotoon, joka on sama kuin .MPG

Siitä on sitten ihan mukava vääntää DIVX vaikkapa autogk :lla tai DVD esim. convertxtodvd :llä

Viimeksi muokattu: 08.01.2010

Jaa tämä sivu