Moro kaikille! Semmosta olen tässä miettinyt, kun tarkoitus olisi poltella DVD:lle tuommoisia videon pätkiä erillaisista jutuista ja haluaisin niille tehdä valikon kuten elokuvissa? Onnistuuko tämmöinen helposti ja miten se tehdään? Valikosta valitsisin aina esim minkä pätkän pyörii yms. Esim kuin nuissa sarja boxeissa on tuommoinen valikko että voi aluksi valita extrat vai itse sarjaa vai mitä, ja sitten voi valita jaksoja, niin miten semmoinen onnistuu? Kiitos etukäteen vastanneille.
Tota noin... eikö Nero jo pysty tuohon? Entäs windowsin Windows DVD Maker? Ihan kun laitan googleen "dvd menu maker" niin sieltähän tuota listaa tulee jos jonkinlaista. Itse olen parhaat valikot tehnyt DVDLab Pro:lla mutta se on hiukan monimutkaisempaa, tosin jälki on sitten erinomaista mielestäni - tosin maksullinen softa. Ja paljolti riippuu tietysti missä formaatissa nuo sinun videopätkäsi ovat? Divx, dvd vai mitä? Koska jokainen softa (esim. Convertxtodvd) vaativat/hyväksyvät vain tietynlaisen formaatin TAI sitten softa osaa itse ensin konvertoida lähtömateriaalin editoitavaan muotoon.