Juu.. elikkä olen lueskellut näitä ohjeita täältä aikas paljon, mutta en ole yhdelläkään ohjeella vielä onnistunut. Mulla on kaiken maailman ohjelmia koneella tällä hetkellä ja oon koittanu niitä kaikkia, mutta ei onnistu. Mulla on leffa avi. tiedostona ja olen kerran muuttanut sen onnistuneesti dvd-muotoon. mutta sitte tyssäs. poltto ei onnistunu. Mulla on Nero, joka tuli sen aseman kanssa ja sit muita ohjelmia, jotka on ladattu netistä, mitä täällä on ihmiset suositellu.. Osaiskohan joku auttaa..?
1. Onko DVD-asema? 2. Onko polttava DVD-asema (jotkut DVD-asemat polttavat vain tavallisia CD:tä) Mikä ohjelma jonka latasit netistä?
DVD2SVCD:llä sie saat elokuvat SVCD-muotoon. D.I.K.O ? Burnright, kokeiltava poltto-ohjelma. IntervideoDVD toistaa elokuvia
et sitten tuolta oppaista esim. tällaista löytänyt: http://www.afterdawn.com/guides/archive/avi_to_dvd_avi2dvd.cfm
Mulla oli samanlainen ongelma, johtui ffdshowsta jos sama ongelma niin se on kierrettävissä näin: haluat polttaa avin valitse poltettavaksi se kansio jossa se on sitten kun se on lisätty levylle voit leikata ja liittää elokuvan levyn juureen ja poistaa kansion. Jostain syystä kun valitsee tiedosto valikosta elokuvan vetää ffdshow neron jumiin.