1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD-levyjen hävittäminen

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lotech 04.03.2006.

  1. lotech

    lotech Member

    Liittynyt:
    25.02.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten olette tietoturvallisesti hävittäneet henkilökohtaista tietoa sisältävät DVD-levyt? Mulla on joitain image-levyjä, joissa on kaikki C-osion tiedot - eikä niitä viitsisi heittää sellaisenaan roskiin.

    Tähän asti olen tyytynyt vain naarmuttamaan lättyjä ennen poisheittämistä. Ehkä sekin riittäisi, jos näkisi kunnolla vaivaa ..
     
  2.  
  3. ekojari

    ekojari Guest

    Eiköhän se naarmuttaminen ole ihan riittävää, kukapa joksaisi yleensä roskistasi tonkia.
    Pistä viellä levy palasiksi jos arveluttaa.
     
  4. Takajammu

    Takajammu Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2005
    Viestejä:
    508
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tee se á la Mythbusters eli lätty mikroon 30 sekunniksi niin varmasti on kaikki data sen jälkeen lukukelvotonta.
     
  6. MissBlue

    MissBlue Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    982
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lätty poikki ja roskiin. Aika vaikea tuosta on mitään lukea enää sen jälkeen. Hanska tassuun ja tassu roskapussiin levyn kanssa ja reipas vääntö ja se on siinä.
     
  7. kelpaako

    kelpaako Guest

    Mulla on ollu itselläni tapana lyödä levy tuhannen paskaks... ja voihan ne heittaa roskiin sellasenaankin koska ne jotka dyykkaa niin tuskin omistavat tietokonetta.
     
  8. kelpaako

    kelpaako Guest

    Mulla on ollu itselläni tapana lyödä levy tuhannen paskaks... ja voihan ne heittaa roskiin sellasenaankin koska ne jotka dyykkaa niin tuskin omistavat tietokonetta.
     
  9. hardhead1

    hardhead1 Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei ne csi tyyliset identiteetti varkaudet ihan utopiaa suomessakaan ole, nimen voi vaihtaa sossu tunnuksella ihan vaan kiusaksi tai tilata postitse kaikenlaista jollei itselle niin sille kohteelle. osoitteen muutos onnistuu. voi myös hakea puhelinliittymän ja jos, se onnistuu voi hakea lainaa ja osarisopimuksia jne. (en enää anna sos tunnusta jollei ole aivan pakko ja kuitit ym. muut tuhotaan nykyään kunnolla)
     

Jaa tämä sivu