Mitä DVD authorisointi ohjelmia on jotka suostuu käyttämään mediana suoraan sellaisenaan SVCD ja VCDtä? (..eli ei dekoodaa sitä DVD-muotoon) Ainakin tuo TMPEnc DVDAuthor on yksi mutta siinä on kovin kankeat menun teko ominaiuudet ja muutenkin levyjen menut toimii hiukan vaihtelevalla menestyksellä.
Joo, loistosofta noin muuten mutta kompuroi melkoisesti tuotavien tiedostojen kanssa. Ei suostu tuomaan lainkaan VCDtä ja vain 480x480 (NTSC) SVCD kelpaa..siinäkin on kovin nirso. Jos tuo 8 rainaa levylle niin niistä 1-3 sellaisia jotka ei kelpaa..ja ilman sen tarkempaa syytä, herjaa vain compilettaessa.
Tuo muuten miksi DVDlab kusahtaa, joidenkin SVCD filujen kanssa johtunee useimmiten siitä että joku on ne SVCD:t vääntänyt päin honkia jollain pilipali encoderilla. Ainakin itselläs se toimii ihan ok PAL SVCD filujen kanssa, jotka on tehty CCE:llä. Itse käytän standardin vastaisesti 48 kHz ääniä, joten niitäkään ei tarvitse DVDlabillä kääntää(se yleensä kaatuu). ) SVCD:tä tehdessä kannattaa laittaa ääniksi 48 kHz jos vain oma DVD-soitin niitä tukee SVCD:ssä. Useimmat niin tekee.
Juu kokeilen tuota svcd2dvd:tä. Juu vika varmaankin on tuossa mediassa. Mä oon dekoodannut viimeajat ProCoderilla lähinnä tuon kääntäjän loistavan toimintakokonaisuuden vuoksi..plaatu ei paikka-paikoin ole aina ollut paras mahdollinen. 44.1-48kHz muutoksen olen tuolla DVDLabin mukana tulleella muuntimella tehnyt. Aiemmin tuli käytettyä LSXää ja TMPEnciä. CCEtä en ole rehellisesti sanoen käyttänyt pitkään aikaan..mites siinä sai resoluution määriteltyä?
http://www.mpegit.net/svcd_opv.php DVD2SVCD on kiva softa tuohon puuhaan... samalla softalla voi myös tehdä AVI2SVCD jne