1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dvd leffat ostoon extrojen takia?

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi kumipuu 19.10.2005.

  1. kumipuu

    kumipuu Guest

    itse en osta 2 levyn julkaisua vain extrojen vuoksi. toki extra levykin käy mutta en maksa siitä extraa. ehkä olen vanhanaikainen ja pelkkä leffa riittää,mutta tiedän että monet ostavat leffan extrojen puolesta, ja se on ihan ok. mutta miten mielipiteet jakaantuvat?
     
  2.  
  3. trooper78

    trooper78 Regular member

    Liittynyt:
    18.04.2005
    Viestejä:
    521
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Omalla kohdallani nuo extrat vaikuttavat aika paljon ostopäätökseeni. Mitä laajemmat dokumentit sitä enemmän DVD paketista olen valmis maksamaan... viimeisin hankinta oli tuo Gladiaattorin erikoispainos, ja Phantom of The Operastakin ostin sen 3DVD version. Elokuvien tekeminen ja näyttelijöiden/ohjaajien mietteet kiinnostaa erittäin paljon. Myös elokuva trailerit ovat suurta herkkua minulle =D
    Koska VHS kasetteja on kertynyt pari hyllyllistä ja niiden kunto on vielä hyvä (ellei jopa parempi),en korvaa vhs-kasettia DVD kiekolla, ellei siinä tule mukana jotain muutakin kuin itse elokuva (tietty jos hinta on 1-2e niin sitten....).

    Toki tuleehan niitä "pelkkä elokuva"-kiekkojakin osteltua.

     
  4. Ysf

    Ysf Active member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    1,954
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Jos hinta on kohdallaan.

    Euron-pari enemmän voi jostain extra-deeveedeestä maksaa, mutta jos hintaeroa on 10 euroa niin sitten otetaan pelkkä leffa.

    -- ysf
     
  5. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mielummin ilman, pelkkä leffa.
     
  6. tuomox

    tuomox Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite en noista extroista paljon perusta, mutta oli kiva juttu kun ostin noita universalin 3,5€ hirviö klassikoita niin kaikissa oli extrat mukana.
     
  7. finck

    finck Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elokuvat saisivat aina tulla väh. 2 levyllä jossa toisessa kaikki tila omistettu elokuvan laadulle.

    itse keräilen kaikkia mahdollisisa erikoisversioita mutta nimenomaan laatu extroissa ratkaisee.. turha maksaa edes se 5e levyllisestä kehuista tekijöiden kesken.

    kannet ovat erittäin tärkeät erikoispainoksissa.
     
  8. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä ostan elokuvan tuli sitten extroja tai ei, eli ei oikeen ole väliä extroilla kunhan elokuvan saan. Sadoista katsomistani leffoista ehkä 10:n elokuvan extroihin olen kajonnut:)
     
    Viimeksi muokattu: 17.02.2006
  9. Chi

    Chi Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole ainuttakaan leffaa ostanut extrojen takia, mutta ne ovat plussaa ostopäätöksen hetkellä jos hintakin on kohdallaan.
     
  10. Predah

    Predah Guest

    itselläni on sillä tavalla, että niiden normaalien 2 DVD:n pakettejen toista levyä en edes katso ku ovat niin köyhää tavaraa suurimmissa osissa...jos on vähä enemmän panostettu ni kyllä sen yleensä paketista huomaa ja sillo katson kyllä mielelläni extrat (ja maksan kassalla enemmän jos tarve vaatii)
     
  11. acido

    acido Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    771
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Extrat ovat yleensä vain rasittavaa asianomaisten höpöttelyä. Mulle ei niistä paljonkaan lisäarvoa ole, en yleensä edes vilkaise. Musa dvd:issä toki extrat tuovat aitoa lisäarvoa, josta myös mielellään maksaa.
     
  12. Hammeri

    Hammeri Member

    Liittynyt:
    21.03.2005
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omasta mielestäni varsinkin ne ohjaajan/jonkun näyttelijän kommenttiraidat leffan päälle ovat täysin turhia. Jaksaako joku oikeasti esim. kolmen tunnin leffan katsoa läpi kun tyyppi paasaa päälle, että miten missäkin kohdassa toimittiin tms.
     
  13. finck

    finck Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jotkut ovat itseasiassa ihan hyviä ja hauskojakin, esmes The Thing, Fight Club ja Dark Cityn kommentit. Aina eivät tekijät ota tilannetta kovin vakavasti. :)
     
  14. stillborn

    stillborn Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Extroja tuetaan, koska joskus on mielenkiintoista nähdä, miten joku kohtaus on toteutettu. Kommenttiraidat ovat silti usein turhia, mutta nykyään on melkein aina leffan extroissa ns. dokumenttiohjelma mukana leffan teosta.

     
  15. klashbert

    klashbert Member

    Liittynyt:
    01.02.2006
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jonkin verran läytyy leffoja missä on extralevy mukana, mutta kieltämättä aika harvoin niitä tulee katsottua. Ei jotenkin enää jaksa elokuvan katsomisen jälkeen katsoa extroja..ja muulloin ei muista tehdä sitä.
     

Jaa tämä sivu