Miksi dvd valittaa tälläistä kun koitan kopioida sitä CloneDVD2:lla "F:/VIDEO_TS/VTS_01_03.VOB: tiedostoa ei löydy [OSutillO [WString]]" ja vaikka koitan kopioida VIDEO_TS kansiota kovalevylle tulee ilmoitus että levy on vioittunut tai on luku kelvoton, mutta levy ei kuitenkaan ole niin naarmuinen etteikö sitä minun mielestäni voisi kopioida, ja se täysin kuitenkin pyörii dvd soittimessa pätkimättä. Mistä voisi johtua moinen ?
Ei se kyllä siitä johdu. DVD FabPlatinum (siis se ohjelma jota ehdotin tuossa aikaisemmassa viestissä) osaa kiertää kaikki kopiosuojaukset. Oon kopioinu tuolla softalla monia kopiosuojattuja DVD lehvoja.
Ei pidä paikkaansa +GoBliN+ Kokeile (jos pystyt) jollain toisella dvd-asemalla, josko auttaisi. Edit: Kirjoitusvirhe. =D
dvd shrinkillä olen tainnutkin jo kokeilla.. taisi olla niin että ei joko onnistunut tai sitten onnistu, mutta jos tämä ohjelma teki juuri sen onnistuneen version kopio ei oi toiminut.. "vaikka sai luettua levyn 100%" .iso tiedostoksi... DVDFab Decrypteriä olen tainnut kanssa kokeilla mutta ei muistaakseni toiminut, platinium versioo en ole kokeillut
pystytkö katsomaan sitä elokuvaa normaalisti , jos olisi itse levyssä vika. Tai sitten olet keksinyt tosta noin vaan lonkalta hyvän kopiosuojauksen