1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD-elokuvat / xbox360 "viihdekeskus"....

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Ciimael 09.03.2006.

  1. Ciimael

    Ciimael Guest

    Onkelmaa näyttää olevan muillakin, mutta mitään mullistavaa ratkaisua en löytänyt palstoilta. Siis tämä elokuvien pätkiminen... Itse asiassa tavalliset "kaupasta" ostetut toimivat "yleensä" mutta jo vuokra leffat suurella todennäköisyydellä pätkivät v****maisesti... onko tässä uudessa "viihdekeskuksessa" todella noin huono DVD-asema? Mitä hyötyä on Directfeed ominaisuudesta elokuviin kun framea skipataan muutaman minuutin välein!? se hz 50<60>50 on jonkin verran syyllinen asiaan, mutta ei se poista pätkintää kokonaan, 60hz sitä esiintyy vain enemmän* JOPA pieni naarmu saa dvd hyppimään ainakin leffoissa!!! Onko teräväpiirto esim. käyttämäni 720p osa syyllinen pätkintään?? Ntsc ja Pal regionkin varmasti vaikuttaa asiaan, vai vaikuttaako?
    Mikä siis tuohon "viihdekeskuksen" pätkimiseen auttaa, vai onko jälleen pakko ostaa uuden ja uljaanpi Dvd-asema 200euroon boxiin + asennus...$$$... jos näin on niin poistun oravanpyörästä ja lyön "uuden sukupolven viihdekeskuksen" kantoon...
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Johtuu siitä, että dvd:t on interlaced signaalilla ja xbox toistaa ne prograssivena. Tämä framejen yhdistely aiheuttaa nykäyksen aina silloin tällöin, minulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia omien eikä vuokralevyjen kanssa. Yritäpä kokeilla laittaa xboxin resoksi 1080i (tosin kuva skaalautuu telkkarissa takaisin 720p:ksi, mikäli se on natiivireso, mutta ainakin pätkiminen saattaa vähentyä).
     
  4. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla tuo sama ongelma, se esiintyy vain joidenkin DVD:eiden kanssa, todella järkyttävä ongelma.
     

Jaa tämä sivu