Hei! Olen yrittänyt saada kopioitua ulkoiselle kovalevylle tavallista dvd-elokuvaa. Oma ostettu. Saan ainoastaan vaihtoehdoksi "Datalevy, aseta kirjoitettava levy". Onko pakko kopioida ensin tyhjälle levylle ennen kopiointia kovalevylle? Kiitos etukäteen. Intel core pöytäkone, ADSL, Win7, Chrome ja ensimäinen ulkoinen kovalevyni.
DVD:n kopiointi itsellekään ei taida enää olla laillista, koska se vaatii levyllä olevan suojauksen kiertämisen. Esim. CloneDVD:llä tai DVD Shrink:llä levyn "rippaus" levykuvaksi (image) kyllä onnistuu, se on sitten sama, onko kopio sisäisellä vai ulkoisella kovolla taikka vaikka muistitikulla tai DVD-levyllä.
Kiitos vastaiksestasi. Olipahan uusi tieto tuokin, ettei "oma ole omaa" Esim. juuri dvd:n taltioimiseksi suojaan. No täytyy alkaa opiskelemaan mitä nuo ohjeet ovat "suomeksi" Tarkoitan, etten vielä tiedä miten noin tehdään. Ainakaan vielä. Edit. Olipa helppoa Kiitos nyt on menossa "kloonit" Se vain, että, en ehtiny katsoa vielä mitä koeajan jälkeen on ? Tietty maksu? No se sen ehtii kyllä. Kiitti vielä. ;D
Jälkimmäinen ei pura suojausta levyltä. Suojauksen purkamiseen käy esim. DVD Decrypter. Suojauksen purkaminen on lisäksi tällä hetkellä laillista. EDIT: Pistetään linkki DVD Decrypteriin erikseen ettei editoida taas koko riviä pois JOS on ns. laiton linkki. EDIT2: Tämä siis sen takia, että ohjelman kehittelijän on laitonta levittää ohjelmistoa. Ohjelman levitys on vähän harmaata aluetta, mutta käyttö laillista. EDIT3: Decrypterin linkki oli ensimmäinen mitä Google tarjosi
DVD-Decrypterin kehitys on lopetettu. Ite yritin kolmisen vuotta sitten kopioida yhtä dvd-leffaa ja se feilas siinä. Suosittelen dvdfab hd decrypteriä http://www.dvdfab.com/hd-decrypter.htm Tuo on ilmaisversio maksullisesta DVDFab Platinumista.
Hyvin olen saanut kaikki pelaamaan AnyDVD:n ja CloneDVD2:n kanssa. Vaikka aloittelija olenkin. Ainakin noiden kahden yhteistyö toimii mielestäni valtavan hyvin. Kun itse voin päättää mitä jättää pois ClonenDVDn kopioidessa, koska määritykset olen tehnyt taas AnyDVD:llä Näistä linkeistä pääsin muutenkin alkuun tämän kanssa. Nyt kun on Elokuvia varmuuskopioi niin seuraavaksi alan miettimään pitääkö ne vielä jotenkin saada saman nimisiksi tiedostoiksi (kai ne on ne nimikkeet). Jokatapauksessa voin katsoa koneeltani kaikkia vaikka Windows mediaplayerillä kun vaan painan oikeasta kohdasta. Kiitos kaikille.
Kiitos vaa viisaammat. Olisi heti pitänyt ottaa ^ tuo ilman koeaikaa oleva. "fap...". Kaikkea sitä säheltää mutta kaikesta oppii