DVD -> DVD-r "All-In-One"-ohjelma

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi weba81 05.12.2003.

1. weba81

weba81 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hakusessa olisi "All-in-one" ohjelma joka rippaa-pakkaa-polttaa DVD-levyn hyvälaatuisena DVD-r:lle. Ohjelmassa tulisi pystyä säätämään, että mitä ääniraitoja jne. tulee levylle mukaan.

DVD x copy platinumia olen kokeillut, mutta siinä ei ollut mielestäni tarpeeksi muokkaus mahdollisuuksia, että mitä levylle tulee mukaan. Levyt olisi tarkoitus polttaa menujen ja ehkä extrojen(riippuen koosta) kanssa. Myös DVDShrinkkiä olen kokeillut, mutta olen lukenut ettei laatu ole kovinkaan hyvä ja siitä puuttuu poltto-ominaisuus.

Ohjelma saa olla mielellään maksullinen, koska niissä on yleensä parempi laatu.

Edelliset asiaan liityvät viestit on selailtu läpi, mutta sopivaa ohjelmaa ei oikei tahdo löytyä. Jos joku tietää tämän tyylisiä ohjelmia, niin ilmoitelkaa.

2.  
  3. Quattro

Quattro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CloneDVD tuntuu aikas mukavalta käytössä.
    Polttaa myös imaget ja valmiit vobit.

4. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos maksullista etsit, Pinnaclen Instant copy on parhaimmasta päästä. Mutta rippauksen joudut valitettavasti suorittamaan vaikka dvddecrypterillä (mikä ei kyllä paljoa vaadi..).

Ei onnistu CloneDVD:lläkään rippaus, jos dvd on kryptattu...

5. gogo_78

gogo_78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo laatu kysymys on vähän niin ja näin. Inhimillisillä pakkaus %:lla kuva pysyy laadultaan hyvänä ettei huomaa eroa alkuperäiseen.
    DVDShrink 3.5:lla laatu parilla itse tekemälläni testi DVD:llä tuli paremmaksi kuin Instant copy 7:lla IC 8:n laatu noin samaa tasoa.
    Mutta, jos laatua haluaa, niin CCE:tä tarvitaan ja authorisointiin esim. ifoedit.

6. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kauneus on tietenkin katsojan silmässä. Minulla Instant copy saanut aina parempaa jälkeä aikaan kuin shrink, jos leffan keskiarvobitrate ollut encoodauksen jälkeen suurinpiirtein sama.

Tuolla vähän arvostelua softista:

http://www.cdfreaks.com/article/114/

CCE:stä ei kyllä kysyjän vaatimaa all-in-one ohjelmaa saa tekemälläkään, mutta kikkailulla saa menut ja extrat säilymään apuohjelmien tuella. Vaatii siis työtä, mutta laatu on erittäin hyvää.

7. weba81

weba81 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos hyvistä vastauksista. Tuo Instant Copy vaikuttaa erinomaiselta ohjelmalta. Pitää kokeilla sitä.

Eikös sellaisia pieniä ohjelmia ole jolla saisi tuon salauksen purettua "lennossa"? Eli niin, että tuolla Instant Copyllakin pystyisi suoraan alkuperäiseltä DVD:ltä kopioimaan ilman levyn purkamista ensin kovalevylle.

Ja lisää hyviä ohjelmia voi vielä toki ehdottaa.

8. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sellaisia kyllä löytyy, esim AnyDVD. Maksullinen ohjelma, mutta purkaa suojauksen automaattisesti.

9. weba81

weba81 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anydvd:llä tuo purku onnistui helposti. Otin testiin tuon Pinaclen Instant Copyn kokeiluversion ja tämä ohjelma vaikuttaa juuri sellaiselta mitä olen etsinyt.

Jaa tämä sivu