Onko kellään tietoa laitteesta, jossa olisi tallentava DVD, Divx (+subs), VHS (miel. 6 head) ja vieläpä etupanelissa USB-portti, josta voisi toistaa: Divx (+subs), mp3, jpg. Semmoisia laitteita tuntuu löytyvän runsaasti googlen haulla, joissa on DVD-recorder/Divx/VHS, muttei USB-liityntää. Tai sitten löytyy DVD-recorder/Divx/USV, muttei VHS:ää. Mulla on viittä vaille v-n paljon noita VHS-nauhoja tallessa männeiltä vuosilta, joten jonniin moinen VHS-pömpeli pitää säilyttää. Toisaalta on tarkoituksena rajoittaa tv:hen kytkettävien laitteiden määrää. Mulla on Samsung LE-32R77 telkku, jossa on ymmärtääkseni yksi HDMI-liitäntä ja 2 scart-liitäntää. Näillä mennään. HDMI-liitäntään tulee topparin tallentava boxi ja toiseen scarttiin tämä etsimäni yhdistelmälaite. Jäljelle jäävään scarttiin olen ajatellut langatonta liitäntää pc:n vga-ulostulosta, joten siihen saisi sitten pc:n kautta mitä moskaa haluaa tuuttiin tunkea. Onko tämä nyt sitten mahdoton yhtälö?
En ole itse ainakaan vielä törmännyt kyseisillä ominaisuuksilla varustettuun laitteeseen mutta jos en väärin muista, niin LG:ltä saattaisi sellainen laite olla kevään aikana tulossa. Ja jos ei sellaista laitetta tule, niin suosittelen valitsemaan sen tallentavalla DVD:llä ja VHS:llä varustetun yhdistelmän. Voithan aina polttaa divX/mp3/.jpg vaikka CD-rw tai DVD-rw levylle ja katsella/kuunnella niitä sitä kautta.