Dvd/cd soitinta koneeseen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi aarporari 28.08.2009.

1. aarporari

aarporari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikä olis laadukas soitin/polttava systeemi koneelle?
    Mikä on paras soitin yhdistelmä?
    Uusi kokoonpano on
    Emo asus p5q pro turbo
    prossa q9550 intel
    Corsair 520HX
    ym. muuta, soitin puuttuu vielä.
    Ehdotuksia otetaan vastaan.

2.  
  3. Wintoosa

Wintoosa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Samsungin eräs malli (olisko 203 jotain) on täys susi, viallinen firmware. Se on päivitettävä heti itse, ennenkuin se hajoo lopullisesti.
    Siksi mulla on mennyt usko totaalisesti samsung merkkiin. Ainakin joksikin aikaa.
    Myös TSSTcorp asemat taitaa olla samsungin toisella nimellä myytyjä.
    LG, Sony, niitä itse yritän saada. (Kaupan hyllyt kun ikävästi notkuu samsungia)

cd/dvd asema tietsikassa on soitin. Toistin. Tietsikalla on paljon helpompi toistaa eri tyyppisiä levyjä, eri tiedostoja kuin cd/dvd-soittimilla, stereoihin tai telkkariin kytkettävillä.
    Asema lukee eri levyjä.
    Nykyään on myös polttavaa Blu-Ray asemaa, tai combona cd/dvd poltto ja Blu-Ray luku, toisto. Ne on hinnakkaampia kuin pelkkä cd/dvd poltin.
    Tuetut media: on asemissa se, millaisia levyjä se kykenee käsittelemään.

5. Kaameli

Kaameli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos et todella ole aikeissa alkaa ostamaan blue-ray elokuvia ei blue-ray:ta kannata vielä hankkia. Itse varauduin DVD:hen ostamalla liki ensimmäisen saatavilla olevan DVD aseman tietokoneeseen. Harmi vain että en DVD elokuvia katsonut ja asema hajosi enenkuin tietokoneella DVD:t tulivat käyttöön. :)

6. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Ei tietokoneeseen mitään kannata ostaa 'Joskus tulevaisuudessa saatan tarvita' ajatuksella.
    Tekniikka kehityy ja hinnat halpenee siihen malliin, kun tulee tarve niin ostaa tilalle parempaa.

Jaa tämä sivu