Eli kysyisin kun mulla ei oikeen toimi tuo minun DVD asema kunnolla, niin kannattaisiko kokeilla tuota Laitehallinnan kautta poistaisi tuon aseman ja käynnistäisi uudelleen ja kone tunnistaisi aseman uudelleen? Voiko olla mahdollista että poiston yhteydessä ei mikään asema enää toimi? Kiitos Etukäteen vastauksistanne
Millä tavalla se ei toimi? Voi olla, että ongelmaan löytyisi yksinkertainen ratkaisu, jos kertoisit mikä on hätänä?
oon jo tehny tästä aiheen, mut voinhan mä kerrata eli kun laitoin ihan normaalin CD-RW levyn tohon asemaan se rupes lukemaan sitä.no se luki sitä aika pitkään, joten otin sen levyn pois ja yritin uudelleen, ja sen jälkeen ei oo mikään CD/DVD toiminu. asema on toi LG GSA-4120B asema näkyy omassa tietokoneessa ja biossissa apu tarpeen... =)
mulla kävi kans LG asemalle samat, kaikkeni yritin et olis toiminu taas mut sit kävin ostamassa uuden, pääsee vähemmällä stressaamisella =) eipä noi kauheesti maksa... tosin vaihdoin merkkiä
eli siis näin ollen voinee todeta et LGn asemat ovat paskoja? eli pitänee hommata uus ellei joku nyt keksi jotakin ratkaisua olisko mitää vinkkiä mitä asema merkkiä kannattaisi hankkia? kiitos
Tuolla saatu pelittämään... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/186465#1029063 LG HL-DT-ST GSA-4120B Auto Reset and RPC1 Firmware - Windows - N0AD, A101, A102, A104, A110, A111, A112, A115, and A117
joo, eli kun kokeilin toista asemaa niin se rupes heti pelittämää, mut toinen asema ei vielkää sano mittän, eli kait on menny rikki... Kiitos kaikille vastanneille