dvd asema ei tunnista levyä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi flabs 18.11.2005.

1. flabs

flabs Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli mulla on LG:n GSA-4163B polttava kirjottava ja vaikka mitä muuta tekevä dvd asema. aina ennen on dvd:t toiminu mut nyt lykkäsin sinne juuri ostaman dvd:n ja ei tunnista. Rutisee tossa vähän aikaa ja sit ei mitään. mikä mahtaa olla vikana? pitää firmwaree tai biosii päivittää?

2.  
  3. Rudius

Rudius Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos se asema on mennyt rikki? Oletko kokeillut sitä asemaa muilla levyillä, että lukeeko se edelleen niitä vai onko ongelma vain tuon yhden levyn kohdalla? Itse en hirveästi näistä ymmärrä, mutta voithan aina viedä sen liikkeeseen mistä sen ostit ja jos se on rikki, niin takuisiin pitäisi mennä. Riippuen tietysti siitä, että onko takuita jäljellä. Ja eihän tuollaiset dual layerit nykypäivänä paljon mitää maksa.

4. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyse on varmaankin leffasta? Tässä koneessa ainakin piti valita mitä "Regionia" (aluekoodia?) DVD-asemassa käytetään, täällä Suomessa päin tais olla käytössä 2. Sitä sai muuttaa muistaakseni 2 kertaa ja sen jälkeen se lyötiin lukkoon. Voisiko olla tähän liittyvää? Mulla ei ole ollut kuin Suomesta ostettuja ja sitten niitä Region-Free -levyjä (konsertit yleensä) etten ole törmännyt kyllä mihinkään tuommoiseen ongelmaan. Onko tilattu ulkomailta tuo DVD?

5. flabs

flabs Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ihan suomesta ostettu dvd... toivottavast en riko mitää sääntöi jos sanon et on ranuan kummit. kaikki muut toimii ihan hyvin sen takii tää ihmetyttääki :/

Jaa tämä sivu