Kaveri poltti mulle fallout 3 8.5GB kaksikerros dvd:lle ja kun laitan sen dvd asemaan se ei tunnista levyä. Dvd toimii koska peli lähtee toimimaan moitteettomasti pikkuveljen koneessa jossa on LG:n dvd asema ja mulla on joku acer pakettikoneen mukana tullu dvd asema jonka kyllä senkin pitäis lukea toi dvd. Oon koittanu ottaa laitehallinnasta aseman pois käytöstä ja laittanu sen takas ei auttanu ja koittanu päivittää sen, on ajantasalla. Jos joku tietää mikä on vialla ois hienoo jos vois kertoo ettei tartte repii pikkuveljen koneesta sitä dvd asemaa omaan koneeseen!!!!!
Voi olla että acerin koneen dvd-asema ei vain osaa lukea dual layereita. Eli joko revit toisesta koneesta sen pois, tai menet kaupasta ostamaan 20eurolla aseman joka tukee dual layereita.
Tarkoitatko tyhjää levyä vai falluot peliä?? Ja revin joo tosta pikkuveljen koneesta aseman itelle siks aikaa kun installoin sen.
No jos kuitenkin tarkottas sitä että tuon pelin saa kaupasta ja se sitten on toimiva... Mutta saahan niitä tyhjiä levyjäkin.