DVB Viewer

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi WIEWSONIC 05.07.2007.

1. WIEWSONIC

WIEWSONIC Guest

Olen nyt n. puoli vuotta käyttänyt tämän USB tikun mukana tullutta ohjelmaa ja oon ollut ihan tyytyväinen, mutta nykyään se on alkanut temppuilemaan ja oon ajatellut vaihtaa tuon ohjelman DVB Vieweriin ja olisi muutama kysymys.

1. Parantaako tämä ohjelma millään tavalla kuvanlaatua? Entinen ohjelma oli automaattisesti lukinnut tallnennuksien tasoksi medium, eikä sitä voinut muuttaa.

2. Viekö tällä ohjelmalla tallennetut ohjelmat yhtä paljon kovalevytilaa kuin tämä entinen Twinhandin mukana tullut? (tunnin tallennus melkeen kaksi gigaa)

3. Tämä on tietääkseni maksava ohjelma joten onko hintansa arvoinen ja kuinka helppokäyttöinen? (mulla on todella lyhyt pinna näitten teknisten laitteiden kanssa joten mieluiten helppokäyttöinen)

Noihin jos joku jaksaisi vastat niin olisin kiitollinen.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.07.2007
  2.  
  3. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Hintaansa (15€)nähden DVBViewer on moninkertaisesti hintansa arvoinen ja ylivoimaisesti paras katseluohjelma.

Ohjelma ei ainakaan ilmoita lukinneensa tallennuksen tasoa, minusta tallennuksen laatu on sama kuin katsottaessakin lähetystä.

Edit: tallensin tunnin ja lopputulos oli 1,5Gb. No tietysti vaihtelee lähetettävän ohjelman mukaan, mutta vaikuttaa kohtuulliselta.

Viimeksi muokattu: 05.07.2007

Jaa tämä sivu