eli mulla on 2 näyttöä ja tarkoitus olisi saada hiiri tonne toiseen näyttöön. näyttis: nvidia geForce 6600. ultramon ohjelma ladattu. ( jotkut sanovat että tota tarkottavat )
Täh...Ultramon? Jos sulla kerran on GF kortti ja siinä kaks näyttöä kiinni niin Nvidian omilla ajureillakin homma hoituu. Varmista vaikka ensin että sulla on uusin versio Deternator paketista. Tällä hetkellä kun olen töissä en oman koneen asetuksia voi tarkistaa ja muistuttaa niitä mieleeni kuinka näyttö jaetaan. Ohjauspaneelin "näyttö" kohdasta nyt lähinnä valitaan molemmat näytöt toimintaan, niiden resoluutia ja fyysinen sijoitus. Voi kaivata hiukan harjoittelua. Ai niin..olen muuten törmännyt Geforce näyttikseen jossa oli paperilla kahden näytön tuki mutta...VGA liitin oli johdettu DVI liittimestä, eli jatkuva kloonikuva. Lähti muutes kortti takasin kauppaan!!!
tuollahan sitä Nvidian asetuksissa [ohjuspaneeli -> näyttö -> asetukset -> lisäasetukset -> *näyttiksen nimi*] näyttäs jotain dual viewistä olemaan... sinne vaan tiiailemaan ja testaamaan. offtopic: Se on sitten DualView eikä DuelWiew duel=kaksintaistelu EDIT: pikkumoka