Dota yhteisöjä/klaaneja

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Zimzin 07.11.2009.

1. Zimzin

Zimzin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli suomalaisia DotA klaaneja/yhteisöjä etsin.

Käytän mIRC ja mikki/vent tulee viikon parin sisällä.

Olen aktiivinen ja nopea oppimaan, ja mekaanisesti minulla ei ole ongelmia ohjelmien/pelien pyörittämisen suhteen ;D

Aloitin tuossa vasta pari vko sitten kunnolla wc 3 pelata, ja olen euroloaderin kautta pelannut, virallinen wc3 tulee myös 1 vkon sisään.

2.  
  3. BaldAngel

BaldAngel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    welcome to 8 years ago

4. Calade

Calade Regular member

Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Sitten kun osaat jokasen heron skillit suurinpiirtein ulkoa, muistat kaikkiin tavaroihin tarvittavat osat ainakin melkein ja muutenkin tuntuu että kukaan ei osaa Battlenetissä pelata, dota.fi@QuakeNet. Ei tosin pääse ihan tosta noin vaan pelaamaan, eka kannattaa hankkia vähän statseja dota.gc@QuakeNet tai dota-league.com.

Jos ei sielläkään onnistu niin takasin Battlenettiin treenaamaan. DotA ei ole kyllä niitä pelejä, jotka oppii ihan toista noin vaan. Jos koneesta löytyy tehoa, kannattaa ehkä suoraan hankkiutua Heroes of Newerthin eli HoNi:n betaan. Kyseessähän on täysi kopio DotA:sta kaikenlaisilla parannuksilla.

5. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Garena on kans yksi mahdollinen treenauspaikka ennenkuin pääset mihinkään varteenotettavaan yhteisöön/klaaniin. Eka normihuoneissa ja sitten vaikka high level/ladder huoneissa joissa taso on vähän parempaa kun perus pubistomppi.

Mutta niinkuin Calade tuossa jo mainitsikin, opettele pelaamaan vähintään tyydyttävästi jokaisella herolla, sovella item/skillbuildeja, kokeile jotain hullua, opettele lasthittaamaan/denyymään. jnejne :)

Jaa tämä sivu