1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DNA/KPY DC++, Emule, Kazaa imurointi nopeudet

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi juha95 16.01.2005.

1. litucca

litucca Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No mulla on tällä hetkellä 1mb/512 dna. Nopeustesteissä näyttää yhteyden: Liittymäsi nopeus on: 1.17 Mbps

Voit siis ladata 149.14 KB/sec. En sitte nuista muute tiiä.

2.  
  3. pietila

pietila Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos sit tietoa saunalahden liittymistä? Miten sillä nopeudet? rajoittaako nopeuksia? pystyykö lataamaan normaalisti torentteja?

4. litucca

litucca Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hmm, tuli tässä vaan mieleen että ne joilla ei oikeen torrenttien imutus dna netillä pelaa niin olettekos muuttaneet yhteyden kaksi suuntaiseksi? Jos ette ole niin tuskin nopeesti imuttaa/imuttaako ollenkaan. Vaikka esim. emule, se ei minulla toiminut juuri mitenkään mutta heti kun muutti yhteyden kaksi suuntaiseksi niin jopas rupesi pelaa. Sama homma bitcometilla. :)

5. muxfolder

muxfolder Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs se laitetaan kaksi suuntaiseksi? Mulla ei toimi mikään muu p2p-ohjelma kun torrent. Emule ois mukava saada toimimaan.

6. litucca

litucca Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  7. muxfolder

muxfolder Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaa.. Meillä on kyllä KPY:n kautta tämä netti. Ei taida Kajaanista tähän apuja löytyä...

Jaa tämä sivu