1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DNA/KPY DC++, Emule, Kazaa imurointi nopeudet

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi juha95 16.01.2005.

1. juha95

juha95 Guest

Moi

Onkohan muilla ollut ongelmia vertaisverkkojen imurointien kanssa. Latauksessa alkuun lähtee tulemaan ihan normaali nopeudella mutta sitten nopeus tippuu alle 1 kb/s (1mt/512 linjalla !!). Ulospäin nopeudet on koko ajan ihan OK. Muualta kuin vertaisverkoista imuroidessa nopeudet normaalit. Ja tämä temppuilu alkoi vasta viime viikolla, siihen asti toimi normaalisti. Ettei vaan KPY ois tehnyt mitään rajoituksia asian suhteen. Ilmoitelkaa onko muilla samanlaisia ongelmia.

t. Juha

2.  
  3. andy04

andy04 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep..Mulla KPY:n dna laajakaista 2mb/512 ja ihan sama vika. Luin kpy:n kotisivuilta että oli tehty huoltotoimen piteitä 11 ja 12.päivä viimeviikolla. Joku neuvokaa kuinka saamme nopeudet palautettua normeiksi?

4. juha95

juha95 Guest

Saas nähdä onko muuta keinoa kuin vaihtaa liitymän tarjoajaa. Ei kannata KPY:lle soittaa ja valittaa kun imutukset ei pelitä :). Mutta oishan nuo tuosta voineet informoida hyvissä ajoin, oispahan jäänyt tämäkin liittymä ottamatta.

5. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Vaihtakaa niitä dc:n käyttämiä portteja jos tuo KPY nyt sattumoisin blokkaa 411 ja 412 udp:n ja tcp:n

6. juha95

juha95 Guest

Kokeilin eri portteja mutta sama juttu. Alun jälkeen hidastuu ja lopuksi tukehtuu koko imurointi. KPY on paska !

7. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    128
    hmm... mä vähän epäilen että palveluntarjoaja blokkais yhtään mitää. Eihän ne voi tietää mitä sä lataat.. että onko se tavara laitonta vai ei..

8. corolla

corolla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tämä sama ongelma näyttäis esiintyvän muillakin, alkaa pikku hiljaa tympiä. Itsellä PPO:n liittymä ja sama juttu; 12.1 tehty joku huolto ja arvatkaa onko sen jälkeen pelannu :(

9. morbir

morbir Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    dna on kuulemma ennenki tehny tällasta, joskus valittelin siitä niille.

10. electribe

electribe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu itsellä DNA ja samat ongelmat x/

11. Two-Bit

Two-Bit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vau, aika monella tämä ongelma, minulla myös PPO:n liittymä ja ei toimi millään

12. emagdnim

emagdnim Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    poistin, olikin typerä kysymys :)

Viimeksi muokattu: 18.01.2005
  13. toljander

toljander Guest

Mulla kans sama ongelma ja liittymänä dna, vauhti hidastui noin viikko sitten. Olis kiva tietää kellä on soneran liittymä et onko niillä sama ongelma? Täytyy harkita liittymän vaihtoa...

14. ongelma

ongelma Guest

Sama ongelma täällä yhteytenä Suomicom 1mb/512 en pysty lataamaan ku alle 1kibin enkä myöskään upittaa sen paremmin. :(

15. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    No Soneralla tulee aivan sitä "normaalia" vauhtia eli kun mulla on 1mb/512kt niin ohjelmilla tulee noin 100kt/s tai riippuu mistä lataa :p

16. Jaakka

Jaakka Guest

Niin tuli mieleen että mitä vertaisverkko ohjelmaa käytätte tai versiota esim. uudempaa kuin dc 0.401. Ei mielestäni kyllä pitäisi tollasten johtua palveluntarjoajasta jos kerran muuten tulee normaalia vauhtia. Mulla on Elisa ja kaikki toimii moitteettomasti yli 100kt/s. Mun Elisa pitäis vielä kaikenlisäksi olla 512/512 ja on kyllä nopeempi ku mitä pitäis. En osaa sanoo mistä johtuu, ehkä Elisan moka?

17. ongelma

ongelma Guest

mulla on myös toi 0.401 käytössä mut siitä huolimatta ei toimi. kaikki muu kyllä toimii dc:n ulkopuolella ihan moitteettomasti.

18. Jaakka

Jaakka Guest

Ootteko madollisesti kokeilleet ladata muualta kuin Suomesta esim. Ruotsalaisilta hubeilta. Siä noi yhteys nopeudet on vähän paremmassa jamassa kuin Suomessa. Jos sitten vielä kärsitte 5kt/s lataus nopeuksista niin en kyllä osaa sanoa...

19. matti65

matti65 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sama aivan käsittämätön vika täällä myös, ehkä lohdullista että muillakin mättää niin en ole itse sotkenu konettani hitaaksi :)

itse vaihdoin aktiivista passiiviksi ja päinvastoin sekä vaihdoin kolme eri portti asetusta.
    kokeilin dc 0.41 sekä 0.68 versiota.
    ajoin 3 virus skannausta (norton,ad-avare,spyrewareblaster)
    vaihdoin palomuuri ohjelmaa.

mikään ei ole auttanut. alkaa lataan 20kt/s ja hyytyy hetkessä alle 1kt/s
    yhteys dna laajakaista (kuopio)

kertokaa vielä muutkin toimiiko noi muut hyvin (sonera, elisa ym...) meinaan että tämä minun dna lähtee vaihtoon tammikuun aikana jos en saa nopeutta normaaliksi.

20. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Käytössä Elisan 2/512 eikä mitään ongelmia ollut.

Joku tuolla mainitsikin että kannattaa kokeilla ruotsalaisia hubeja, itse lataan isommat tiedostot niiltä kun niillä tuntuu olevan laajakaista-asiat kunnossa, toisin kuin Suomessa :) Lisäksi Suomalaisilla hubeilla tuntuu olevan muotia nuo limiterit sun muut.

21. Drjones

Drjones Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama ongelma. DNA/KPY 2M/512 kaapeli.
    Jo syksyllä oli samantyylisiä ongelmia, mutta silloin auttoi portin muuttaminen, nyt ei näytä siitäkään olevan mitään apua. Käytössä Shareaza

Jaa tämä sivu