tosiaan kerran vielä julkaisen tämän viestin tästä samasta aiheesta ettei tule estoa julkaista ja komentoita elikkä mulla on kehitys vamma jonka vuoksi en osaa laittaa pisteitä ja pilkkuja joka on häirinnyt joitakin telia yhteisössä ja elisa yhteisössä moderaattorit ei ole poistanut tunnuksia vaikka olen toistanut samaa ja en osaa laittaa pisteitä ja pilkkuja elikkä kun mulla on tp-link x80 5g reititin johon on liitetty sma kaapelilla ulkoseinässä oleva harava anteeni niin vaikuttaako valittaa toistuvasti dna vika palveluun mobiilinetin hitautesta vai voiko siitä saaha jopa syytteen häirinnästä jos sinne toistuvasti samasta asiasta valittaa siis puhelin häirinnästä syyte kun hoitaja sanoi mulle hoitokotissa että torniolaiset on tietoisia mobiilinetin onkelmista ja ovat tehneet valituksia koko kaupunki mutta asiat ei ole parantuneet siltikkään niin onko niin etten minäkään ole niin merkittävä henkilö että verkkoa alettaisiin merkittävästi mun valituksista parantaan ja eikö operaattorilla ole mitään vastuuta mobiiliverkon suhteen kun torniossakin on paljon käyttäjäjiä jotka ei saa kiinteää nettiä kuten minä mulla on kaapeli modeemi mutta se ei toimi kun siihen pitäisi kellariin asentaa joku vahvistin ja talous on kaapeli tv joka toimii kunnolla niin pakko tulla toimeen 5g verkolla kun taloyhtiö ei ainakaan vielä suostu asentaan kaapelinetin tarvimaa vahvistinta niin miten toimin valitan dna yhtiölle 5g verkosta vai valitan taloyhtiöön toistuvasti ettei hoitokotissa voi ottaa käyttöön kaapelinettiä kun ette asenna vahvistinta jonka kaapeli tv verkko tarvii jotta kaapelinetti olisi mahdollista laittaa eli kumpaa tahoa häiritsen dna yhtiötä 5g verkon suhteen vai taloyhtiötä kaapelinetin suhteen kun kuulema pitäisi kiinteistön se vahvistin kustantaa ja asentaa
Huomautus @experience! Olet samaa asiaa käsitellyt jo kolmessa eri avauksessa, joista kaksi on itse tekemiäsi. Ei pidä monessa eri avauksessa tai keskustelussa käsitellä samaa asiaa.