1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dku-5 liitäntäkaapeli ongelma Nokia 6100 puhelimessa.

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Joonas112 07.09.2005.

  1. Joonas112

    Joonas112 Guest

    Ostin halvathinnan.comista tommosen dku-5 liitäntäkaapeli jossa lukee (ihan käyttöoppaassa) 6100 eli se käy mun kännykkään.
    Asiaan: Tietokonneellani oli joku nokia pc suite 5.joku ja sitten mä kytkin vaan siihen kännykkään sen johon ja laiton usbeehen ja sit xp asensi ne ajurit ku laiton ajuri-cdeen sisään. Asennus onnistui ja sitten käynnistin nokia pc suite ohjelman, ja siellä sanoo että ei tuettua puhelinta/puhelinta ei kytketty. Poistin ton nokia pc suiten ja asensin siinä ajuri-cdeellä olevan nokia suiten ja muut ajurit siitä. Kattelin uudemman nokia pc suite ohjelman asetuksia. Siellä oli se yhteydet hommeli valitsin sieltä usb. Vieläki sama ongelma. Kun kytkin kännykkään johdon kännykkä sano että uusi lisälaite kytketty ja sitten valillä sano että lisälaite ei ole yhteensopiva tai no jotain sellasta. Kyseessä on nokia pc suite versio 6.4.8. Kaipaan pian apua!! Auttakaa??
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.09.2005
  2.  
  3. Joonas112

    Joonas112 Guest

    auttakaa!!?
     
  4. snb

    snb Member

    Liittynyt:
    24.09.2004
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sielt suiten asetuksista pitää ensinnäkin määrittää käyttöön sarjakaapeli. Ja ja usb laitteiden ajurit pitäisi pääsääntöisesti asentaa ennen laitteen liittämistä usb väylään.
     
  5. Joonas112

    Joonas112 Guest

    olen tehnyt niin ja laittanu sieltä sen sarjakaapeli ja olen ko0keillut monta kertaa erejä ja ei tuottanut tulosta
     

Jaa tämä sivu