DivxToDVD tekstitys?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi icexxx 05.08.2008.

1. icexxx

icexxx Guest

En tiedä oliko oikea alue, mutta löytyyköhän tähän kyssään vastausta...

Olen käyttänyt DivxToDVD ohjelmaa ja kaikki on toiminut ongelmitta. Nyt kuitenkin kun olen polttanut levyjä niin tekstit eivät ole syystä tai toisesta tulleet mukaan ja ne eivät näy DVD:llä?

Kuitenkin poltin aluksi kymmeniä levyjä joissa tekstit näkyivät...

Mistähän mahtaisi johtua?

2.  
  3. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Ovathan nuo subit olleet .srt-formaatissa ja täsmälleen samannimisiä kuin videotiedosto? Olet varmaankin kokeillut painella soittimen kakesta tekstitys-nappulaa :p

4. icexxx

icexxx Guest

Olen kokeillut... ja sitten kun vielä aikaisemmin poltin ongelmitta ja ovat samannimisiä ja srt muodossa.. Ne tekstit näkyvät myös jos soittaa esim. bsplayerilla mutta ei näy jos polttaa dvd:lle... Aikaisemmin ei ollut miään ongelmia... En tiedä miksi sitä tekstitystä ei nyt näy..

Missähän vika voisi olla? (kun noiden asioiden pitäisi olla kunnossa?).

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koita poistaa ja asentaa uudestaan divxtodvd.

6. icexxx

icexxx Guest

Perusvirhe kuten olettaa sopii... Olin unohtanut että kokeilin muutamia tekstitiedostoja muuttaa suoraan srt päätteisiksi ja eihän ne ilman eri ohjelmaa onnistu.,. tai onnistuu siinä mielessä että koneen soitin tunnistaa mutta ei tietystikkään tuo poltto-ohjelma.

7. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Subtitle workshop on siihen tarkoitukseen pätevä.

Jaa tämä sivu