Divx kotiteatterisetti

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi cky2k_79 11.01.2006.

  1. cky2k_79

    cky2k_79 Member

    Liittynyt:
    21.01.2003
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eli ois tämmöi kysymys että mikä noista kotiteatteri seteistä missä o divx toisto toistaa myös tekstityksiä?kellää tietoo?missää teknisis tiedois ei koskaa lue et toistaako se .srt tai .sub tiedostoi.

    ps. jos joku tietää jonku hyvän kotiteatteri setin joka toistaa divx:t ja niihin saa .srt tai .sub tekstit ni pankaa merkki ja malli nimiä kehii.hintaa sais olla sellai 300e (noin:)
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos laite tukee tekstityksiä, niin sillä ei ole väliä mitä formaattia se tukee, tekstit on muutettavissa formaatista toiseen helposti ja aikaa siihen tuskin kuluu sekuntia enempää. Tässä kelpo soitin:

    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14917

    Siihen vaan kun ostat jonkun 200e 5.1 kaiutinsetin niin ihan hyvä paketti on kasassa. Tässä yksi kohtuullinen paketti:

    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=16261

    Siinä jäisi hintakin toimituskuluineen n. 250 euroon.
     
  4. cky2k_79

    cky2k_79 Member

    Liittynyt:
    21.01.2003
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo mut mä siis tarkotin sellasta missä o vahvistin ja dvdsoitin samassa....eli kajarit vaa kii ni homma o siin.se tulee yhelle kaverille ni se ei tarvitte kummost kuulemma.
     
  5. pähkinä

    pähkinä Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No miksi niiden pitää olla samassa paketissa, kun varmasti toimivan, laadukkaamman ja saman hintaisen paketin saa kun ostaa osat erikseen.
     
  6. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olen aivan samaa mieltä. Itse tosin tuli ostettua 129e:lla divx-soitin ja kaiutinpaketti yhdessä, mutta kun tarkoituksena oli vain korvata onnettomat tv:n kaiuttimet edes vähän paremmiksi.
     

Jaa tämä sivu