mulla on koneella elokuvia ja tekstityksiä. Ne toimii tietokoneella loistavasti, mutta miten saan ne toimimaan dvd soittimella? Ja jos osaatte neuvoa, että miten ne toimi dvd- soittimessa niin sanokaa, että toimiiko yhdellä levyllä esim. 3 elokuvaa jos ne mahtuu. Kiitos jo etukäteen neuvoista
Vielä siitä, että videoista osa on divx ja osa xvid kait. Ja tekstityksistä en oo varma mutta niissä lukee, että subtitle file. Ja levyt on dvd+r levyjä. Kiitos
Uhraa yks tyhjä levy ja kokeile polttaa suoraan datana vaan levylle, tekstit ja leffa samannimisinä, täsmälleen samannimisinä tiedostopäätettä lukuunottamatta. Jos ei näy niin sitten: http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/vso_divxtodvd2_fin.cfm
Katso niiden manuaaleista mitä levyjä ne tukee.jep itsehän poltan re- levylle 5 leffaa kerralla, kun soitin tukee divx (xvid)formaattia
kannattaako mun laittaa kolmea elokuvaa yhelle levylle. Ja teenkö niin että poltan jollakin tekstitykset ja elokuvan. Mikä olisi hyvä ohjelma polttamiseen?
Siis en oo yhtään varma, että miten poltan. Voitteko neuvoa. Ne elokuvat on pakkaamattomia ja ne on silleen, että nään ne tietokoneella.
Esim. Nerolla data polttotapaa käyttäen. Muista että niiden tekstien pitää olla aivan saman nimisiä kuin itse videotiedostojen.
mistä lataan sen neron? Mulla oli se koneella, mutta poistin sen ajat sitten. Ja jos lataan sen siitä linkistä niin se kysyy jotain sarja numeroa. Sama ongelma netistäkin. mistä saan niin ettei se kysy?
Koneen (ja cd/dvd -aseman) mukana tulevat OEM versiot eivät sitä kysy, jos sattuu vielä levy olemaan tallessa. Muussta tapauksessa on otettava toinen ohjelma käyttöön: DeepBurner Free CDBurnerXP Pro BurnAtOnce BurnAware Free Edition FinalBurner Free