http://www.packardbell.co.uk/products/node1767.asp Ostin laitteen Gigantista hintaan 92 euroa. Eniten minua tietenkin kiinnosti DivX-toisto ja Divx-tekstejen tuki,mutta mutta... Kone on pyörittänyt kaikki levyt mitä sisälle olen tunkenut. Tekstien kanssa on hieman ongelmia. Ä- ja Ö-kirjaimet korvautuvat useimmiten D-kirjaimilla, mikä on hieman ärsyttävää. Olen vasta kokeillut sub.-tiedostoilla, en tiedä toimiiko srt. paremmin. Lisäksi tekstit ovat kivan keltaisia ja rivejä näytölle tulee satunnainen määrä. Onko jollakin muulla on kokemusta ko. laitteesta? Pitäisikö koneen ja odottaisi firmwarea, joka (ehkä) korjaisi viat...vai kiikuttaisiko takaisin Giganttiin ja ottaisi LG:n soittimen tilalle?
Pari päivää ollut sama laite hyllyssä, ja huomasin saman ä/ö-ongelman. Jotain pelastaa kun korvaa tekstityksessä vaikka Wordilla ä:t a:lla ja ö:t o:lla ennen levylle polttoa. Muuten ei juuri selvää tekstistä saa. Ja tuli yksi formaattikin vastaan mitä ei toistanut. Tai saattaa olla vaan Q-pal säädöt pielessä Xvid-leffassa. Pitää tutkia... Mutta Firmware-päivitystä toivoisi tuohon tekstitys ongelmaan.
Joo samaa rautalankaviritelmää olen itsekkin käyttänyt. Tosin wordin sijasta kannattaa varmaan käyttää esim. subtitle workshopilla, niin ei tarvitse kaikkia kirjaimia etsiä käsin.
Moro,itellä on kans samanlainen soitin ja se toistaa kaikki ihan ongelmitta,näkyy äät ja ööt ihan oikein uusissa ja poltetuissa DVD elikuvissa ja cd levyissä.
Joo, kyllä se DVD:t näyttää oikein, mutta Divx/xvid:en irtotekstien koko/väri/skandit on ongelmallisia