Disney Channel ja Canal+ Sport 2 saivat ovat kanavat DVB-T(eli ohjelmaa voi tulla samaan aikaan) ???

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Lemztaz91 06.04.2007.

  1. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    (Tämä koskee siis antenniverkon canal digitalin maksukanavia.)
    Huomasin juuri nyt, että Disney Channel lähettää ohjelmaa yhtäaikaa Canal+Sport2:sen kanssa vaikka ne ovat tähän asti jakaneet kanavan, sillä tavalla että kun disney channel on arkisin lopettanut ohjelmistonsa klo 17.30 ja viikonloppuisin 19.30 on Sport kakkoseslta sen jälkeen alkanut ohjelmat. (Itse olen Oulun lähettimen alla, muista lähettimistä en tiedä)

    EDIT:
    Tarkistin asian, ainakaan Disney Channel ei lähetä ohjelmaa toistaiseksi vuorokauden ympäri, vaan ne loppuvat antenniverkossa tuttuun tapaan arkisin klo 17.30 ja viikonloppuisin 19.00. Canal+Film2 kanavasta minulla ei ole tietoa, mutta ilmeisesti ennen klo 17.30:tä ohjelmistossa ei ole mitään erikoista (eilen pelkkää mainostusta myöhemmin tulevasta urheilusta).
     
    Viimeksi muokattu: 07.04.2007
  2.  
  3. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Se on näköjään siitä kiinni mitä sinne antenniverkon lähettimiin poimitaan. Vertailun vuosi seuraavassa "täydet" ohjelmat eli mitä tulee DVB-S eli satelliittivastaanottimien kautta (11.4.07):
    Canal+Film 2 klo 08.00 - 08.00 eli läpi vuorokauden
    Canal+Sport2 klo 15.30 - n. 01.00
    Disney Channel klo 07.00 - n. klo 24.00 (Samaan aikaan myös toinen Disney kanava Toon Disney)

    Nyt tietysti voi kysellä Canal+ (Film2, Sport1 ja 2) ja Digitalin Digitalin Disneykanavat) asiakaspalveluista, miksi siellä näkyy vähemmän ja onko enempää luvassa. Eikös ne suorastaan toivo asikaspalautetta...
     

Jaa tämä sivu