discshop.fi ja pienet laskutus ongelmat

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi xXx 21.03.2007.

1. xXx

xXx Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    on tullut tilattua kyseisestä firmasta pelejä ja aina olen maksanut laskut. kätsyä on se että pelit (tässä tapauksessa) tulevat suoraan postiluukusta ja lasku mukana, mutta eihän se voi olla näin ongelmatonta ! tilasin splinter cell - chaos theory (xbox) pelin joulukuussa ja kun tein tilauksen, niin peli oli saatavilla. odottelin peliä pari päivää ja sen jälkeen pelin kohdalla http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=51454&lang=fi&subsite=movies&&ref= luki näin. ja nyt ne mulkkersonit keksivät että olen heille velkaa. eli peli jota ei heillä ollut ja jota he eivät voineet lähettää, niin viis siitä pitäähän se heidän mielestään kuitenkin maksaa ?

asia etenee näin : 14 vrk päästä (jos asia ei selviä) asia lähetetään gothia perintätoimistolle. no he tietysti yrittävät myös netota. asia menee lopulta oikeuteen jossa minä voin todistaa (kuitein ja tilausstatukseni myötä), että asia on niin että minä en ole heille velkaa senttiäkään. jotenkin on sellainen kutina että discshop.fi haluaa tehdä tämän vaikeimman kaavan mukaan. olen lähettänyt heille palautetta, mutta ainakaan vielä en saanut asiaan selvyyttä. onko kellään kokemuksia "vastaavista tapauksista" ? tässä tapauksessa voisin vain sanoa " luulin kerran olevani väärässä mutta erehdyin"

2.  
  3. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu