Minulla on Steamista ostettu / aktivoitu DIRT 5 PC versio ja - aikaisemmin on toiminut normaalisti mutta nyt ei enää käynnisty olen asentanut pelin uudelleen ja kaikilla ohjeilla joita olen löytänyt niin nillä olen yrittänyt saada toimimaan , antaa peliä käynnistettäessä tällaisen virheilmoituksen Program exception . Please help by uploading the dumpfile - ´c : \ Users\makep\AppData\Local\Temp\DirDB5B.tmp.dmp´ to this email : `Dirt5report@codemaster.com´ , osaisko joku neuvoa mitenkä ton käynnistys ongelman saa korjattua , olen tuonne pelin tukeen custservice@codemasters.com ilmoittanut mutta en ole sieltä saanut vastausta.
Onko toi Dirt 5 jaettu kaverin/sukulaisen steam-tililtä? Vai vain profiilinimi eri kuin tilin? Vaikka tuskinpa sillä olisi vaikutusta. Olit jo asentanut pelin uudelleen, mutta oletko silti kokeillut steamin pelitiedostojen eheystarkistusta?
Tyhmänä ja peleistä mitään tietämättömänä kyselen, että eikös tuo dumpfile kannattaisi lähettää ehdotetulla osoitteella Dirt5report@codemaster.com. Ne ehkä ymmärtäisivät siitä enemmän kuin asiakaspalvelu.
Olen pelkästään omalla steam-tilillä pelannut eikä kukaan muu ole sitä käyttänyt ja olen tehnyt tuon steamin pelitiedostojen eheystarkistuksen ja ei mitään vaikutusta.
Kannattaa tosiaan lähettää noille se dmp-tiedosto. Voi muuten olla, että siitä tulee myös merkintä tapahtumienvalvontaan. Kannattaa vilkaista. Mitä lyhyesti asiasta koitin tietoa etsiä, niin eipä ratkaisua tuntunut tulevan vastaan.
Lähetin tuonne Dirt5report@codemaster.com ja tuli viesti että virheellinen lähetys ja tähänkin osoitteeseen lähetin custservice@codemasters.com niin tuli että viesti estettiin en tiedä mitenkä noihin saa yhteyttä.
Nappasin tuon sähköpostiosoitteen aikaisemmasta viestistäsi, mutta se taitaa olla virheellinen ja oikea osoite ilmeisesti on: Dirt5report@codemasters.com, siis codemasters.com P.S. Tämä on pelkkä arvaus, mutta voi olla, että asiakaspalvelun sähköposti ei tietoturvasyistä hyväksy maileja, joissa on muita kuin selväkielisiä liitteitä.
Olisi toisaalta huvittava jos sähköposti johon dumpit pyydetään lähettään, ei ottaisi niitä vastaan. Toisaalta, voi myös olla, että se pitää ensin ladata jollekin tiedostojen jako palvelimelle ja sitten linkki viestiin. Kannattaa siis lähettää sinne viesti ensin ilman liitettä ja kysellä asiasta.
Ajattelin, että niin saattaisi olla tuossa asiakaspalvelun sähköpostissa, josta kuulemma tuli joku sellainen ilmoitus, että viesti estettiin. Molemmat kuvat ovat samasta ilmoituksesta, joten ei voi arvaa, mitä asiakaspalvelun vastauksessa luki. Tuo toinen ilmoitus "The recipient server did not accept our requests to connect." voi viitata esimerkiksi siihen, etä osoitteessa on kirjoitusvirhe (eli domain-nimestä puuttuu "s" lopusta). Tuollainen domain-nimi kuin codemaster.com (ilman "s") on varattu eikä varmaankaan tunnista tuollaista vastaanottajaa, josta seuraa virheilmoitus. Edit. Edellä on ollut esillä kaksi sähköpostiosoitetta eli asiakaspalvelu ja toinen, johon dump-file on pyydetty. Näistä jälkimmäisessä näyttäisi olevan kirjoitusvirhe.