Ongelmani on tällainen: Kun käynnistän peliä, niin ruutu muuttuu hetkeksi mustaksi ja sitten se palaa takaisin työpöydälle. Jotkut pelit jopa antavat virheilmoituksen, joka valittaa jotain dinput8:sta, hain netistä tämän tiedoston ja kopioinut sen windows\system-kansioon, joka auttoi ennen, mutta enään ei pelit toimi kuinkaan. Mulla on directX 9.0 ja näytönohjaimeni Radeon 9200. Olisikon tuossa se vika? Olen lukenut että ko. näyttis ei tue kun 8.1:een asti. Ongelma on se, että kun poistan directX 9.0 directX Busterilla, käyttööni jää DirectX 7. Sitten kun olen asentamassa Direct 8.1:stä, se ei asennu ollenkaan? Anteeksi, jos tällanen keskustelu on jo. Tämä on eka kerta kun kirjoitan tänne.
Ei siitä pitäs olla haittaa jos näyttis tukee vaan 8.1 kun sit se ei vaan saa käyttöön niitä uusimpia hienouksia siistä DX 9.0:sta. Kokeileppas hakee joku toinen DirectX 9.0 vaikkapa tuolta : http://files.skenegroup.net/directX/directx_9.0_websetup.exe ja kato lähtiskö ongelma.
dxdiag valittaa että jotkut dll tiedostot ovat vanhentunnet ja se valittaa myöskin jotain DirectInput-ongelmaa :/ Niin, käyttis XP Home