Olen tehnyt romppua, jossa on vanhoja videon pätkiä hienosti valikon takana. Kun teen paketistani projektorin eli exe-tiedoston, niin avit eivät tulekaan mukana? Missä mättää, rompulta kun videota yrittää käynnistää, niin valittaa, ettei avi-tiedostoa löydy ja tarjoaa "avaa tiedosto...". Eikö exen kuitenkin pitäisi sisältää kaikki memberit. Valokuvat ja muu matsku kuitenkin näkyy. Versio on MX.
Aivan varma en asiasta ole, kun on tuosta Directorin käytöstä useampi vuosi, mutta eikös ne videot jää sen exe:n ulkopuolelle ja pitäisi sijoittaa samaan kansioon kuin se exe. Itselläni oli aikoinaan pieni projekti kanssa, jossa oli useita videopätkiä. Itselläni ne sijaitsivat samassa paikassa kuin exe ja homma toimi hyvin.
Joo kiitos, pitääpä kokeilla. Videot tosiaan jää exen ulkopuolelle. Mitenkäs muuten, pitääkö directorin sisällä ohjata jotenkin hakemaan oikea video vai toimiiko se pelkästään siten, että exe ja videot sijaitsee samassa kansiossa? Hankala testailla, kun omalla koneeella toimii miten vain, aina pitäis lähtiä testaileen muiden koneilla. Piru kun on hankala projekti, mutta haastavaa
Pakko myöntää, että en kyllä muista kuinka homma toimi. Mä kyllä luulen, että niitä videoita pystyy ohjaamaan muualtakin kuin vain juuresta. Eikö niihin jäseniin pysty määrittelemään ne polut?