Digivirin tietokoneessa

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi potaska 31.07.2006.

  1. potaska

    potaska Guest

    Sain juuri tietää että tallentavasta digiboksista ei saa tallenteita ulos muuta kuin vhs videolle. Jos haluaa polttaa digi lähetyksiä dvd-levylle täytyy siis olla digivirittimellä varustettu tallentava dvd-soitin, tai joku olohuone pc jossa on digiviritin polttava dvd-asema ym. Mutta eikös homma hoidu niinkin, että ostaa tietokoneeseen digivirittimellä varustetun näytönohjaimen ja lyö anteenin piuhan koneeseen ja eikun tietsikan kovolta sitten polttelee dvd;lle?

    ps. onse kyllä perseestä tämä digiaika ennenvanhaan kun tuli vhs nauhuri, niin tallentaminen vhs kasetille oli täysin laillista. Mikä ihme tässä digi ajassa on nii ihmeellistä ettei saa tallentaa tv ohjelmiakaa levylle prkl.
     
  2.  
  3. potaska

    potaska Guest

    Lisäys edelliseen: Itselläni ei ole vielä digiboxia, eikä digiviritintä tietokoneessa. Joten edellä kertomani tieto perustuu muiden kokemuksiin. Kertokaa ja korjatkaa jos olen väärässä. Itse olen ymmärtänyt,että USB tuki mahdollistaa nopean tiedon siirron tietokeneen ja digiboksin välillä, mut täällä afterdawnin sivulla oli tämmöstä tietoo. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/345728

    Eli siis tietokoneeseen vain digi-tv kortti, on kai halvin ja varmin tapa.
     
  4. potaska

    potaska Guest

Jaa tämä sivu