Digitv:n salauksenpurku PC:ssä

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi -Minna- 01.06.2004.

  1. -Minna-

    -Minna- Guest

    Yritin googlettaa, mutta en ainakaan heti löytänyt.
    Olen ostamassa koneeseeni TV-korttia (T-malli) mutta minua kiinnostaisi myös nuo maksulliset digikanavat. Löytyyköhän mistään kortinlukijaa minkä voisi PC:hen laittaa.
    Vai pitääkö tyytyä tavalliseen digiboxiin.
     
  2.  
  3. crashi

    crashi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarvitset ns. Full Featured kortin, joka maksenee 150-200e ja sen lisäksi vielä CommonInterface moduulin, joka on tarkoitettu PC:lle, maksanee 70-80e ja sen lisäksi vielä Conax CAM:n, joka maksanee ~90e.
    Eli tulee suht kalliit hankinnat.

    Oletan, että olet korttia ottamassa Windows koneeseen ?

    Taitaa Nebulan kortti olla ainoita siinä ´kunnolla´ toimivista korteista, mutta siihen ei kortin lukijaa saa.
     
  4. pede

    pede Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nebulaan saattaa tulla lisämokkula CAMille.

    katso http://www.nebula-electronics.com/TopUpTV.asp , joka tosin koskee vain Britanniaa. Olen tosin meilillä kysynyt, onko nimenomaan CI lukijasta kyse (joka sis syö eri CAMeja jotka syövät esim Conaxkorttia) ja saanut vastauksen että kyllä, ja että skandinaaviselle markkinalle on myös aiottu. Samalla tosin ovar kirjoittaneet, etteivät voi taata lisälaitteen toimintaa eri maissa, ennenkuin ovat kokeilleet.

    Tulossa siis _näyttää_ olevan Nebulalla.

    Technotrend/Hauppage korteille saa jo CI modulia. Siihen tosin tarvitset sen Technotrend/Hauppage full featured kortin.
     
    Viimeksi muokattu: 02.06.2004

Jaa tämä sivu