digitv:kortti

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi mina77 11.08.2004.

  1. mina77

    mina77 Guest

  2.  
  3. pasto

    pasto Member

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eiköhän se virittimen herkkyys ole kortti kohtaista niin kuin digiboxeissakin. Pitää kokeilla!

    Ja sitten on tietysti se anteenin suuntaus ja paikka. Mulla on virittemeltään huonoksi sanottu digiboxi- tällänen oli kuulemma tuotu Muuramesta takasin kun ei näkyny ite tosin asun reilusti kauempa ja boxi pelaa. Samoin pelaa pc-kortti, koneessa joka on anteineen melkein maan sisässä....

    Itse kyllä ostasin vaikka halvan digikortin ennen analogista- niiltähän loppuu kohta käyttöaikakin!
     
  4. poltsy

    poltsy Member

    Liittynyt:
    23.07.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen itse Kruunupyyn lähettimen alueella vaalealla kohdalla ja nebulan kortti toimii ilman ihmeempiä ongelmia. Airstar2 olisi halpiskortti josta löytyisi samsungin viritin jonka olen ymmärtänyt olevan erittäin toimiva.

    Jos tummalla alueella asustat niin ei todellakaan saisi olla vastaanotossa ongelmia, ellei sitten antennin edessä ole puu tai kallio.

    Analogisen kortin ostaminen tässä vaiheessa vaikuttaa kyllä hieman turhalta. Ellet sitten omista kaapelia josta tulee enemmän katsottavia kanavia kuin dvb-t:stä.
     

Jaa tämä sivu