Digiohjelmat talteen (dvd:lle)?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi mile 26.02.2005.

  1. mile

    mile Member

    Liittynyt:
    08.07.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on TT budjet digi-tv kortti ja haluaisin nauhotella tv ohjelmia. Haluaisin virheettömiä mpeg2 standardin mukasia filejä (siis ei mitään uudelleenpakkausta tjsp ), miten ja millä softilla nauhotus/editointi kannattais tehdä.
     
  2.  
  3. SF100

    SF100 Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Esim. ProgDVB, PVAStrumento, Cuttermaran -yhdistelmä toimii hyvin...
     
  4. -Ihmemies

    -Ihmemies Member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikö ne omat ohjelmat tee parhaata mahdollista jälkeä?
    Mutta parempi ehkä on DVBStreamExplorer 3 jossa valitaan mitkä PIDit tallennetaan mutta tautalla kannattaa pitää käynissä TS-Tool ohjelma. PID numerot saa ehkä kätevimmin selville StuffTV ohjelmalla, onneksi ne numerot on yleensä aina samat. Se tiedosto aukeaa sitten ProjectX ohjelmalla, tällä ohjelmalla onnistuu myös leikkaus, liimaus ja jäki on hyvää. DVD tekoon olen käyttänyt IfoEdit ohjelmaa. Minusta kaikein varmin toiminta, ei vielä ole tullut epäonnistumisia ja tekstityskin toimii usealla kielellä niin kuin sen pitää.

    Mutta minulla on ollut jo kolme vuotta Hauppauge WinTV NOVA-t PCI (Model 909) kortti joten en voi taata esiteltyjen ohjelmien toimivuutta TT budget kortissa. Toisaalta olen saannut käsityksen, että nämä kortit on samanlaisia, toimiihan TT ohjelmat hauppaugen kortilla.

    Ainoa puute näissä ohjelmissa on, että en voi tallentaa ajastetusti ylen kanavilta -ainakaan järkevästi.
     

Jaa tämä sivu