1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

digikortin mpg:n "siistiminen" polttoa varten

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi pede 09.09.2003.

  1. pede

    pede Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    olen tuossa hieman koettanut siistiä Nebula digitvkortin tuottamaa mpg:tä polttaakseni dvd tai svcd levyille jotta muutkin perheenjäsenet voi katsoa

    alkuperäisessä mpg:ssä on sekä video että audioframeja poissa, johtuen virheistä lähetinantennin ja vastaanottoantennin välissä

    kortin oma playeri osa näyttää tämän sopan, kuten yleensä myös power-dvd. windowsin mediaplayer nykii.

    siistimiseen demuxauksen kautta olen käyttänyt joko pvstrumento:a tai Project X (x.jar). kaikki demauxaukset eivät ole X:llä onnituneen, vaan osa jäänyt jumiin.

    lisöäksi osa remuxauksista tmpgencin mpg-tolsilla on päättynyt 0-divider tai muuhun herjaan.

    oasassa sitten vielä demux-remuxin jälkeen ainakin mediaplayerilla ja myös nyt powerdvdllä tietyn kohdan jälkeen lakaa paha palikoituminen jossa kuvat näyttävät olevan sekaisin.

    demux-remuxin jälkeen olisi tarkoitus editoida, leikata joko vain alusta ja lopusta turhat, tai joissakin ehkä mainosket pois.

    4 yrityksestä olen onnistunut yhden osalta, muissa en näytä pääsevän eroon palikoitumisesta tietyssä vaiheessa.

    onko jollakin ajatuksia pvastrumenton tai X:n (ds.jar:in seuraaja) säädöistä.
     
  2.  
  3. pjh

    pjh Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2003
    Viestejä:
    451
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse sain Kiss;n (!) PVA streamia DVD;lle monien kokeilujen jälkeen lopulta seuraavasti.

    -Ensin PVAStrumentolla make ps, eli unohda demuxaus, ainakin mun kokeilut päätty kun en saanut ääniä ikinä takas synkkaan takas demuxauksen jälkeen. Asetuksista ainakin packet size 2048 sekä Video ja Expert sivuilla kaikkeen rastit.

    -Sitten DVD authorointi TMPGEnc DVD Authorilla. Sillä voi napsia pois alku ja loppupätkät sekä mainokset.

    Mulla ainakin toimii loistavasti vaikka samanlailla puuttuu frameja alkuperäisestä streamista.
     
    Viimeksi muokattu: 09.09.2003
  4. pede

    pede Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OK, kiitos vinkistä.

    Mulla on ollut toi packer size vapaana, kun jossain on selitety että jos halua editoida jatkossa, sitä ei pitäisi lyödä kiinni.

    kunhan vielä tässä jossain vaiheessa pääsen himaan, laitan kokeilun tuolla menetelmällä.

    ilmoittelen sitten ennemmin tai myöhemmin tehosiko tämä

     
  5. pede

    pede Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jess!

    ps streamin ajo Billin soittimella näytti yhtä huonolta kuin aiemmin, samassa paikassa palikoituminen alko ja file jumitti

    tein kuitenkin tolla tmpgemnc authorilla (jota en oo kokeillu aiemmin) levyn jossa yks leffa + yks tvsarjajakso . tosi kätsä ohjelma kun voi editoidakin

    huono imationin 1x dvd-rw, rutisi idän ihme united 3054M:ssa, mutta pelitti hyvin, ei palikoita ja hyvä kuva

    ehkä ne aiemmatkin olis skulannu jos vaan olis authoroinu

    pitää myös jossain vaiheessa koittaa suoran mpg:n polttoa + katselua , tosi tolla packet koolla, kun united osaa senkin
     
    Viimeksi muokattu: 09.09.2003

Jaa tämä sivu