1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiexpo

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Djmushu 06.11.2006.

  1. Djmushu

    Djmushu Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli Digiexpo tuli ja meni ja nyt on jälkifiilistelyn aika, eli tänne kertomaan omia kokemuksia/fiiliksiä (jos kävi Digiexpossa) + ja - puolia ja muuta roskaa. =P

    Eli itse olin vasta ensimmäistä kertaa tuommoisessa tietotekniikka messuilla ja hauskaa oli niin, että olihan siellä pakko mennä vielä toiseksikin päiväksi! Itse en jaksanut jonotella minnekkään PS3 tai Nintendo Wiihin, koska jonot oli kyllä ******* moiset, kuitenkin kävin kummankin konsolin esittelyissä. Tykkäsin kovasti messun pelipuolesta, johon oli korostettu aika paljon. Pelailin siellä uutta Battlefieldiä, joka ei kuitenkaan ollut mielestäni yhtä hyvä kuin edellinen. Aina välillä menin katsomaan miten mikrobittitiimin koonut kone osasi pyörittää 3DMark06 ja hienosti se näytti menevän, kun prossuna oli Intel Core2 Duo X6800 ja näyttiksenä oli GeForce 7950 GX2. =) kyllähän kertomista olisi, vaikka muille jakaa, mutta taidan lopettaa tähän.
     
  2.  
  3. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Itse en ollut, mutta ehkä joskus käyn. Eikä siihen 3DMarkin06 pyörittämiseen plajoa tarvita. Toinen asia onkin sitten miten se testi pyörii :)
     
  4. Djmushu

    Djmushu Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri sitä tarkoitinkin... =)
     
  5. Sanzu

    Sanzu Regular member

    Liittynyt:
    31.10.2006
    Viestejä:
    814
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mä olin digiexpossa ja kävin wiin ja ps3 testaamassa, ei se pitkää kestäny jonottaa vaikka ne aika kivoilta näyttiki ne jonot. ps3 on kyl ihan paras graffat on ihan helvetin hyvät ja ohjainta on ihan pikkusen muutettu, ei oo sellane banaani mitä kaikissa kuvissa on.
     
  6. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Messuilla tuli tänä vuonna käytyä, siellä vähän pyörin tv:tä ja konsoloita ihmettelemässä, kävin katsomassa ps3:n ja wiin esittelyt lavalla ja sitten oli aivan pakko käydä wiitä testaamassa kun olen sen jo tilannut :) Tunnelma oli kyllä messuilla tiivis, varsinkin kun ohimenne kävin skiexpossa ja boardexpossa, mutta mukavaa oli ja jos löytyy jotain mielenkiintoista niin ensivuonnakin pitää käydä.
     
  7. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oli kannattava reissu, voitin sieltä topfieldin digiboksin, hinta-arvio noin 500-600€, eli ei mikään halpa :) mutta nyt kysyisin sellaista, kun en muista onko se kaapeli vai antenni vastaanottoon jos joku muistaisi osallistuneensa samaan kisaan niin mihin vastaanottoon palkintoboksi on?
     
  8. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No lukeeko mallin nimen/numerosarjan perässä T vai C ??

    T= Terrestial eli maanpäälliseen lähetykseen soveltuva.

    C= Cable eli kaapeliin sopiva.

    Jos ei löydy nimestä niin katso takapaneelista.. Siellä pitäisi olla sellainen valmistjan liimaama tarra joka kertoo kaiken oleellisen.

    EDIT: Et ilmeisesti saanut boxia mukaan vielä kun tuollaisia kyselet??
     
    Viimeksi muokattu: 11.11.2006
  9. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En ole saanut :) kun soittivat eilen että saan sen ensi viikon alussa, mutta kun en muista millainen oli.
     
  10. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tänään saapui, se olikin Topfieldin TF-6000 CoT, toisin kuin olin muistanut sen olevan tuo 5100pvr.
    Vaikka onkin halvempi boksi niin kyllähän tuo menee, varsinkin kun sai tuon canal+:n mukaan :) vaikka en tiedä miten pitkäksi ajaksi.
     

Jaa tämä sivu