1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboxi kaapeliin, kannattaako vielä?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi vvirolai 02.12.2006.

  1. vvirolai

    vvirolai Member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve,
    olen miettinyt tallentavan digiboxin hankkimista kaapelitalouteen, mutta kun olen tässä tutkiskellut ja lueskellut foorumeita olen alkanut epäilemään boxin hankintaa.

    Eli alkuperäisenä tarkoituksenani oli ostaa DVB-C digiboxi kovalevyllä. Kannattaisiko boxin hankintaa kuitenkin lykätä vielä? Koska kaapelissa mahtaa alkaa HDTV lähetykset? Käsitykseni mukaan silloin "vanhalla" perinteisellä digiboxilla ei enää tee mitään. En haluaisi tuhlata n.500e tallentavaan boxiin, jos sillä ei vuoden kuluttua enää tee mitään...

    Kannattaisiko vielä odottaa ja katsoa miten HDTV aikakausi kehittyy ja odottaa HDTV ready digiboxeja? Vai kannattaako jo ostaa kunnon tallentava digiboxi kaapeliin?

    Kiitoksia.
     
  2.  
  3. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei se HD-tarkkuus ole tulossa ainakaan vakioksi suomeen vielä moneen vuoteen. Eli kyllä sillä perusboksillakin jotain tekee vielä muutaman vuoden päästäkin.
     
  4. spacman

    spacman Member

    Liittynyt:
    09.12.2003
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse päädyin halvimpaan tallentavaan kaapeliboksiin, eli Humax CXC2000, konepisteessa 249:-. Parin viikon aikana on toiminut ok. Ylen tekstit näkyy ok ja näkyy myös tallennuksissa. Toki tuo on vain yhdellä virittimellä eikä ole mahdollisuutta siirtää tallennettuja ohjelmia tietokoneelle, mutta hintaisekseen imho toimiva laite.
     
  5. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu