1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboksien ajastukset videoille

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Barbaari 19.11.2006.

  1. Barbaari

    Barbaari Member

    Liittynyt:
    15.09.2003
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Etsin näppärää digiboksia ilman kiintolevyä jolla ajastukset käy näppärästi videoille.
    Mitä olen tutkiskellut joutuu digiboksin sekä videot ajastamaan että tuo onnistuu. Humaxin digibokseista pystyy kait laittamaan suoraan ajastuksen epg-luettelosta niin onko muitakin jotka pystyvät samaan?
    Miten olette ajastukset saaneet toimimaan?
     
  2.  
  3. nessu123

    nessu123 Regular member

    Liittynyt:
    01.10.2006
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en ole nähnyt sellaisia digiboxeja joissa on tallennus asetus mahdollisuus, eli jolla asetukset siirtyisivät myös tallentimelle.
    jos on varaa maksaa soittimesta 500€ on helpoin tapa on ostaa kiintolevyllinen digitv virittimellä varustettu dvd soitin
    ajastuksien asetusmahdollisuus suoraan epg:stä löytyy aika monesta boxista, mutta videoille ei se osaa ajastus tietoja ilman käsinkirjoittamista osaa tehdä
     
    Viimeksi muokattu: 21.11.2006
  4. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minä olen. Philipsin boksi ja Philipsin (suht uudet) videot niin riittä pelkkä boksin ajastus. DVD-tallentimissa saa useammassakin ext-link rec toiminnon jonka kytkellä tallennus alkaa kun laite havaitsee että scartista alkaa tulemaan signaalia.
     

Jaa tämä sivu