Digiboksi ja kuva kahteen televisioon

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi M.P.T 13.03.2005.

  1. M.P.T

    M.P.T Member

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tätä en löytänyt täältä viimeisen 30pv ajalta, joten...

    Digiboksi (Humax) ja kaksi telkkaria. Onnistuuko tälläinen mitenkään? Yksi viritin on itse digipoksissa, mutta mietin onnistuuko jakajalla yms saamaan kuvan molempiin telkkareihin yhtäaikaa. Ovat vielä niin törkeän hintaisia ettei viitsi kahta boksia hankkia. Sitten sellainen että pitääkö molempien katsoa samaa kanavaa vai onnistuuko itse videoiden virittimellä hakemaan ne kanavat. Tyhmiä kysymyksiä pihtarilta.

    Jos joku vaan osaa neuvoa niin kiitoksia.
     
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mahdollisuuksia tulee mieleen 3 kpl:
    1. Kahdella scartilla jakajaa ei tarvita.
    2. Scart-jakaja
    3. Scart + RF-modulaattori (anteenijohto)

    Vaikka virittimiä olisi kaksi, niin vain yksi kuva tulee ulos laitteesta (toinen käytetään tallennukseen).

    Videon analogisella virittimellä löytyy omat kanavat ja digivirittimellä vastaavasti omat. Analogiset tosin loppuu 2007.

    Uusi perusboxeja katselua varten saa alle 100:n € ja vielä halvemmalla käytettynä.
     
  4. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen vain suoraan jakanut antennihaaroittimella signaalin kahteen televisioon. Scartteja en ole käyttänyt missään vaiheessa. Kuvanlaatu on toisessa tv:ssä heikompi, mutta itseäni tuo ei ole haitannut. Päasia että kuva näkyy.
     

Jaa tämä sivu