Digi-boxi, Barebone ja DVD-soitin -- TV missä on yksi SCART-liitin. Miten homma toimimaan?

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi -Cas- 29.04.2005.

1. -Cas-

-Cas- Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve,

Setuppi on seuraava:

TV:ssä on yksi SCART-sisäänmeno(takana) ja yksi RGB/RCA(piuhat suoraan kiinni liitäntä) edessä.

Tietokoneelta lähtee S-video piuha samaan Scarttiin DVD:n kanssa.

Digi-boxi on myös scart-liitännällä tyrkyllä telkkariin.

Tietokoneessa on analoginen purkukortti ja tietsikka on kytketty digiboxiin antennipiuhalla boxin loop-outista.

Eli nyt mulla on kaksi scarttia (tietsikka+DVD ja Digiboxi) tyrkyllä yhteen telkkariin. Miten hoitaisitte homman himaan? Itse edes tiedä millaisia piuhoja on olemassa ja onko mahdollista hommata esim. jotain scart-jakoa missä olisi helppokäyttöinen switchi eri kuvanlähteiden välille?

Vinkkejä kaivataan!

2.  
  3. stauf

stauf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kyllä niitä scart-boxeja on olemassa, itsekin joudun semmoista käyttämään.
    Paikallisesta sähköliikkeestä varmaan löytyy( HonGKongistakin saa, mutta tuskin ovat kovin laadukkaita)

Offtopiccina voisi sanoa että olen aina ihmetellyt noiden tv-valmistajien ajatuksenjuoksua, miksei niitä scartteja voi laittaa tarpeeksi, kun kaksikin on usein liian vähän.
    Periaatteessa neljä olisi minimimäärä.

Jaa tämä sivu