DIABLO II /3D ongelma

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi fivespike 04.01.2005.

  1. fivespike

    fivespike Member

    Liittynyt:
    04.01.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eps! elikkäs ongelma on kiusallinen... omistan koneen:
    packard bell IMEDIA 1820
    intel celeron 2.8 GHz
    hard disk 160GB 7200rpm
    dvd-rw
    ATI radeon 9200 258 MB+tv out....

    elikkä ongelma koskee Diablo 2:sta joka ei koneellani suostu käynnistymään 3D vaan ainoastaan 2D!
    nyt on ajeltu jo sisään directX (ilmeisesti uusin)
    sun muuta... kuulemani mukaa pelin pitäisi kyllä pyöriä myös 3D judanssein? vai olenko väärässä? onko olemassa jotkin säädöt/vivut joita voisi vielä virttää/vääntää, jotta minulle suotaisi 3D-nautinto?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    eli sieltä vidtest:istä pistetty 3d päälle?
    valittaako se jotain?
     
  4. fivespike

    fivespike Member

    Liittynyt:
    04.01.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo sieltä on pakko ottaa se 2d tai muuten ja sen verran vielä että kun laitan sen 3D:n niin peliä ladatessa näyttö menee mustaksi (pieni valkoinen palkki vas. yläkulmaan) levy lopettaa pyörimisen. sit ctrlaltdellii ja nä'ytöllä on laatikko joka ilmoittaa unhandeled excepition:access_violation (c0000005)
     
  5. fivespike

    fivespike Member

    Liittynyt:
    04.01.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin ja kun olen testaillut niitä 3d juttuja ne on kyllä muuten toiminut...
    jos tästä ois jollakin jotain hajua..

    -----------------
    System Information
    ------------------
    Time of this report: 1/4/2005, 23:52:36
    Machine name: SN035808720159
    Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158)
    Language: Finnish (Regional Setting: Finnish)
    System Manufacturer: Packard Bell NEC
    System Model: 00000000000000000000000
    BIOS: Award Medallion BIOS v6.00PG
    Processor: Intel(R) Celeron(R) CPU 2.80GHz
    Memory: 512MB RAM
    Page File: 245MB used, 415MB available
    Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
    DX Setup Parameters: Not found
    DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

    ------------
    DxDiag Notes
    ------------
    DirectX Files Tab: No problems found.
    Display Tab 1: No problems found. DirectDraw test results: All tests were successful. Direct3D 7 test results: All tests were successful. Direct3D 8 test results: All tests were successful. Direct3D 9 test results: All tests were successful.
    Sound Tab 1: No problems found.
    Music Tab: No problems found.
    Input Tab: No problems found.
    Network Tab: No problems found.

    --------------------
    DirectX Debug Levels
    --------------------
    Direct3D: 0/4 (n/a)
    DirectDraw: 0/4 (retail)
    DirectInput: 0/5 (n/a)
    DirectMusic: 0/5 (n/a)
    DirectPlay: 0/9 (retail)
    DirectSound: 0/5 (retail)
    DirectShow: 0/6 (retail)

    ---------------
    Display Devices
    ---------------
    Card name: RADEON 9200 SERIES
    Manufacturer: ATI Technologies Inc.
    Chip type: RADEON 9200 AGP (0x5961)
    DAC type: Internal DAC(400MHz)
    Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_5961&SUBSYS_40281458&REV_01
    Display Memory: 256.0 MB
    Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)
    Monitor: Plug and Play -näyttö
    Monitor Max Res: 1600,1200
    Driver Name: ati2dvag.dll
    Driver Version: 6.14.0010.6497 (English)
    DDI Version: 9 (or higher)
    Driver Attributes: Final Retail
    Driver Date/Size: 12/1/2004 05:12:50, 221184 bytes
    WHQL Logo'd: Yes
    WHQL Date Stamp: n/a
    VDD: -
    Mini VDD: ati2mtag.sys
    Mini VDD Date: 12/1/2004 05:12:28, 873984 bytes
    Device Identifier: {D7B71EE2-1A21-11CF-896E-2260A0C2CB35}
    Vendor ID: 0x1002
    Device ID: 0x5961
    SubSys ID: 0x40281458
    Revision ID: 0x0001
    Revision ID: 0x0001
    Video Accel: ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D
    Deinterlace Caps: {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {552C0DAD-CCBC-420B-83C8-74943CF9F1A6}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,2) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {552C0DAD-CCBC-420B-83C8-74943CF9F1A6}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,2) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    {552C0DAD-CCBC-420B-83C8-74943CF9F1A6}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,2) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {6E8329FF-B642-418B-BCF0-BCB6591E255F}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
    {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
    Registry: OK
    DDraw Status: Enabled
    D3D Status: Enabled
    AGP Status: Enabled
    DDraw Test Result: All tests were successful.
    D3D7 Test Result: All tests were successful.
    D3D8 Test Result: All tests were successful.
    D3D9 Test Result: All tests were successful.
     
  6. fivespike

    fivespike Member

    Liittynyt:
    04.01.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  7. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eli alussa tuossa on toi ajurikohta, jota itsekkin veikkaisin näytönohjaimen kohdalta jos tuo 2d moodi toimii.
    Toisena on vapaa kovalevytila mutta sen loppumiseen en usko tuolla koneella.
    Ylikuumeminen tuskin on ongelma jos toimii kone muuten OK, ja silloinkin se peli varmaan toimisi hetken ennen kaatumista.
    CD ongelma on pois suljettu kun 2d toimii.
    Muisti ja suoritinongelmiin en myöskään usko.
    Sitten on tuo IRQ konflikti jonka voi katsoa
    käynnistä/start->suorita/run->msinfo32

    Onko peli päivitetty uusimpaan versioon ja onko se lisälevy Lord of Destruction asennettu?
    sitten hardware ja conflicts/sharing ja katsoo jakaako näytönohjain IRQ:n jonkin muun laitteen kanssa.
     
  8. fivespike

    fivespike Member

    Liittynyt:
    04.01.2005
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos avusta sain toimimaan piti päivitellä peliin jotain uutta!
     

Jaa tämä sivu