Sain asennettua diablon tuon damon tools pro:n kanssa, mutta kun yrittää käynnistää peliä, se ei hyväksy playdisc-imagea? osaako joku auttaa?
No tuo menee hiusten halkomiseksi. Mistä tiedät onko mulla alkuperäisiä levyjä joita en halua vaihella asemaan koko ajan. Ei ole laitonta tehä imageja kovolle.
Säännät on sääntöjä... No can do! Ja epäilen vähän tota sun image touhuas. Btv. Diablo 2 ei toimi netissä JOS sinulla EI ole aitoja serialeja.
Sääntöihin viitaten eihän tässä ole kysymys kräkkäämisestä vaan ohjelmien yhteensopivuusongelmasta. Epäillä sopii mutta turha syytellä ilman faktoja. Se on mun ongelma onko mulla alkuperäisiä levyjä vai ei. Eli tietääkö kukaan kuinka tuon diablon saa hyväksymään tuon imagen ?
Sen verran vielä että jos tämä kysymys aiheuttaa teille täällä ylitsepääsemättömän moraalisen ongelman niin osaatteko neuvoa sellaista keskustelupalstaa jossa tähän voisi saada vaustauksen?
Yleensä pelit ei toimi peli-imageilla vaikka ne olisi tehty alkuperäisestä levystä, eli kannattaa käyttää niitä levyjä vaikka vaatisi vähän energiaa...
Itse tein Alcohol 120% levystä imagen. Asetuksina Data/game. Sen jälkeen kytkin kaikki emulaatiot päälle Daemon Toolsista ja toimi ongelmitta. Tässähän tapauksessa kopioista ei tuo imagen tekeminen onnistu.