1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DHT odottaa kirjautumista, kaikki kikat kokeiltu ja vieläkään ei toimi!

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi RiinaK. 05.06.2012.

1. RiinaK.

RiinaK. Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Minulta lakkasi uTorrent ja kaikki muutkin P2P-ohjelmat toimimasta. Mikään torrentti ei lataa, ja alareunassa vain lukee "DHT odottaa kirjautumista".
    Trackereissa [Käyttäjien vaihto] ja [Lähikäyttäjien haku] on toiminnassa, [DHT] "odottaa ilmoitusta" ja loput udp-alkuiset ei sitten toimi ollenkaan, lukee vain "Connection timed out".

Olen googlaillut ratkaisua tähän ongelmaan, ja yrittänytkin seuraavia juttuja:

ladata OpenOffice-torrentteja (ei toimi)
    käynnistää koneen uudelleen
    poistaa ja uudelleenasentaa uTorrentin
    poistaa appdatasta dht-tiedostot
    tarkistanut, että palomuurissa on sallittu ohjelmien liikenne
    kokeillut ilman palomuuria
    arpoa satunnaisen portin torrenteille
    ladannut vanhemman version uTorrentista

Mikään näistä nikseistä ei ole tuottanut tulosta. Ennen tosiaan toiminut ihan normaalisti, ongelmat alkoivat kun päivitin ohjelman uudempaan versioon. Viruksentorjuntaohjelmana minulla on uusin F-Secure. Lisätietoja annan sitä mukaa mitä niitä tarvitsee.

Osaisiko joku vielä vääntää rautalangasta minulle sellaisen ohjeen, jolla saisin uTorrentin taas toimimaan? Olisin todella kiitollinen!

2.  
  3. mozilla

mozilla Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
  4. RiinaK.

RiinaK. Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jahah, näin helposti senkin sai hoidettua. Kiitoksia paljon.

Jaa tämä sivu