Minulla on dna MF 80 mokkula ja ostaisin Denver 7" tablt-tietokoneen mutta kun kokeilin kaverin vastaavalla laitteella niin en saanut internet yhteyttä mokkulallani,kone kyllä tunnistaa mokkulan ja kysyy salasanaa mutta mokkulan salasana ei kelpaa,missä vika?
Niin,tarkoitatko että poistaisin mokkulasta salasanan.(en tiedä hyväsyykö mokkula salasanan poistoa).
Ei ilmeisesti tässä tapauksessa. Kyseessähän om mokkula, joka muodostaa langattoman verkon. Tarvitaan siis wlan-salasana, joka on mainittu mokkulan tarrassa. Olisiko ongelma siinä, että Denver ei esimerkiksi tunnista yhteyden salausmuotoa tai wlan-standardia? Se selviää Denverin käsikirjasta. edit. pahastipa myöhästyin.
Ja minä olin hieman väärässä. Luulin että tuo on pelkästään usb mokkula mutta siinähän on sisäinen wlan...
Joo,sitä ei tartte laittaa kiinni koneeseen,ja pöytätietokone toimii hyvin Edup 802.11n-verkkosovittimella,mahtaisko se DEnver toimia sillä,pitäs vaan hommata OTG-adapteri että sais edupin kiinni Denveriin.
Jos kyseessä on tämä laite tai tämä, niin kumpikin näyttäisi kyllä tukevan 802.11n -standardia. Mistä sitten mahtais kiikastaa?
Mahtaako noista Android-ohjeista olla apua tässä vaiheessa? http://support.google.com/android/bin/answer.py?hl=en&answer=168929