Onkohan xbox 360 demoja missään ladattavissa? Toi mun telkka ei ehkä ymmärrä PAL60 päälle mitään, jos pystyisi testaa sitä lataamalla jonkun PAL60 demopelin ???
Joo, niinpä näyttää olevan. Unohdin mainita ekassa viestissä sen, että pc:llä ladattavia ja poltettavia Kun toi boksin mukana tullut kaapeli on sen verran lyhyt, ettei yltä eri huoneeseen itse laitteesta... Noh, virittelin nyt kaapelin modeemin ja xboxin välille ja testilataus menossa Project Sylpheed pitäisi olla PAL60 eikä tue PAL50 lainkaan, eikö?
Ilmeisesti toi telkka sitten toimii oikein, kun latasin tuon demon tosta pelistä ja boksin asetuksista piti muuttaa "60 Hz", jotta peli käynnistyi. Telkasta en muuttanut mitään, en edes löytänyt mitään kohtaa, joka viittaisi tuohon PAL-asetukseen, ja kuva näkyi oikein. Pitäisikö siinä kuvassa olla jotain häikkää, jos telkka ei tue tuota 60 hz:n lomitusta?
Ite vaihdoin sieltä sen asetuksen sen PAL-60 boksista päälle, ei siit telkusta kai sit mitää tarvi vaihella mitää ku se toimii meikäläiselläki ihan hyvin.. E:Vähä offtopicciakin =D : Laitoitko sellasen reitittimen vai kuinka viritit sen nettiin ? Itelläin on iha eri suunnas boksi ku modeemi ja ei juu johto ole mikään pitkä ^______^
Kokeilin vielä Dead or alive 4 -demolla, joka microsoftin sivujen mukaan toimii ainoastaan PAL60 tilassa, niin en huomannut mitään häikkää telkan kuvassa. Ilmeisesti valmistaja itse ei tunne televisioitaan, kun vastasivat tiedusteluuni 60Hz, ettei ko. malli tue tuota lainkaan. Siitä boksista ja modeemista. Sattu löytymään tarpeeksi pitkä rj-45 kaapeli vanhastaan. Seinän läpi modeemista piuha olohuoneeseen ;D Ongelma ratkaistu. Eipä noi 10-15 metriset piuhat järin kaalliita ole. Sitä en huomannut katsoa, onko toi piuha suoraan vai ristiinkytketty ja välittääkö tuo boksi siitä mitään. Mulle se piuha menee suoraan boksista modeemiin, eikä ole hubeja tai tietokonetta tai muutakaan välissä.